نماد آخرین خبر

منازل روستایی کردستان زیرپوشش بیمه برکت قرار می‌گیرند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
منازل روستایی کردستان زیرپوشش بیمه برکت قرار می‌گیرند

ایرنا/ با همت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) کردستان، منازل روستایی استان به طور کامل زیرپوشش بیمه برکت قرار خواهند گرفت.

مهدی طالبی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) کردستان اظهار کرد: بیمه برکت با هدف ایجاد و گسترش حمایت از ساکنان روستاهای کشور و توسعه فرهنگ بیمه در این مناطق، همه خانه‌های روستایی استان کردستان را تحت پوشش بیمه حوادث قرار می دهد.
وی افزود: این منازل در زمینه های مختلف از جمله آتش سوزی، زلزله، انفجار، صاعقه، سیل، طوفان و ضایعات ناشی از برف و باران زیرپوشش بیمه برکت قرار خواهند گرفت.
طالبی یادآور شد: این طرح علاوه بر استان کردستان در استان‌های یزد، لرستان، خوزستان، خراسان شمالی، کرمان، گیلان و هرمزگان در حال اجرا بوده و روستاهای این استان‌ها از حمایت‌های بیمه‌ای بنیاد برکت برخوردار شده‌اند.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) کردستان اضافه کرد: تاکنون در سطح کشور حدود ۴۶۳ هزار واحد مسکونی روستایی زیرپوشش بیمه حوادث برکت قرار گرفته‌اند.
وی اظهار کرد: بنیاد برکت با توجه به رسالت و ماموریت های خود برای تسهیل در اجرایی شدن بیمه حوادث خانه‌های روستایی در پرداخت حق بیمه، در بیمه نامه‌های صادره با استانداری‌ها مشارکت لازم را دارد و در پرداخت خسارت به خانه‌های آسیب دیده اقدامات لازم و قانونی را انجام خواهد داد.

آخرین خبر کردستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/kurdistan.online