نماد آخرین خبر

کمبود 16 هزار معلم در آموزش‌وپرورش استان اصفهان

منبع
تسنيم
بروزرسانی
کمبود 16 هزار معلم در آموزش‌وپرورش استان اصفهان

تسنیم/ معاون تربیت و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: آموزش و پرورش استان اصفهان ۱۶ هزار معلم کمبود دارد و این وضعیت بحرانی است.

آذرکیوان امیری پور، معاون تربیت و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان اظهار کرد: کمبود 16 هزار معلم در مقاطع مختلف آموزش و پرورش استان اصفهان به ویژه دوره ابتدایی به یک چالش جدی تبدیل شده است.
وی با بیان اینکه کمبود معلم در سطح استان اصفهان در وضعیت بحرانی‌ است، افزود: همه باید برای رفع مشکلات آموزش و پرورش استان اصفهان تلاش کنند تا از این وضعیت خارج شود و وضعیت رو به بهبودی رود.
وی در ادامه گفت: طبق توافقات انجام شده با دانشگاه فرهنگیان، به زودی حدود 1000 دانشجومعلم به کمک آموزش و پرورش می‌آیند و با حضور در کنار معلمان مدارس به کار مشغول می‌شوند؛ در حالی که این تعداد افراد جوابگوی کمبود 16 هزار معلم نخواهد بود.
معاون تربیت و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، منطقه بادرود را به لحاظ نیروی انسانی دارای پتانسیل بالا ارزیابی کرد و گفت: خوشبختانه این منطقه با کمبود نیرو مواجه نیست و وضعیت این منطقه نسبت به برخی دیگر از مناطق بهتر است.

منطقه بادرود دارای 40 واحد آموزشی و قریب به 4000 دانش آموز است که از این تعداد 14 مدرسه وضعیت خوبی دارند و متاسفانه 4 واحد آموزشی تخریبی و 22 آموزشگاه دیگر نیازمند نوسازی و مقاوم‌سازی هستند.

آخرین خبر اصفهان در اینستاگرام :
https://instagram.com/isfahan_today