نماد آخرین خبر

فرمانده انتظامی میامی: تحقیقات برای یافتن کودک گمشده در کالپوش ادامه دارد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
فرمانده انتظامی میامی: تحقیقات برای یافتن کودک گمشده در کالپوش ادامه دارد

ایرنا/ فرمانده انتظامی میامی گفت: تحقیقات برای پیداکردن دختر بچه هفت ساله گمشده در جنگل کالپوش ادامه دارد.

سرهنگ حسین عجم، فرمانده انتظامی میامی درباره آخرین وضعیت جستجوی زهرا عرب اسدی به رسانه‌ها اظهار کرد: نیروی انتظامی پس از گذشت چندین روز از ناپدید شدن دختر هفت ساله همچنان به تلاش خود برای یافتن او ادامه می‌دهد.
وی ابراز کرد: از تمام ظرفیت‌های ماموران موجود در پلیس‌های تخصصی شامل بخش فنی، منابع نهایت استفاده شده و همچنان تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.
عجم با بیان اینکه احتمال محل گم‌شدن این کودک در حوزه استان گلستان مورد بررسی قرار گرفت، ادامه داد: بدون توجه به جغرافیای کاری و بنا بر وظیفه انسانی از تمامی ظرفیت موجود پلیس‌های تخصصی، پاسگاه‌های نزدیک به محل وقوع حادثه استفاده و به جستجوی هدفمند در اطراف محل اقدام شد.
فرمانده انتظامی میامی اظهار کرد: علاوه بر شواهد به بازبینی از تمام دوربین‌های مداربسته اقدام شد و همچنین با بهره‌گیری از فضای مجازی و هر خودوریی که احتمال می رود کودک گمشده به سمت آنها ادامه مسیر داده تحقیقات در دست انجام است.
زهرا عرب اسدی کودک هفت ساله در تاریخ ۳۰ اردیبهشت‌ماه امسال همزمان با جشنواره سفر به دشت شقایق در جنگل‌های دشت شاد از توابع میامی گم شد و پس از یک هفته تلاش توسط نیروهای امدادی و هلال احمر عملیات جستجو به نیروی انتظامی واگذار شد.

آخرین خبر سمنان در اینستاگرام :
https://instagram.com/semnan_today