نماد آخرین خبر

عضو شورا: آمار ساختمان‌های ناایمن در اهواز نادرست بود

منبع
ايرنا
بروزرسانی
عضو شورا: آمار ساختمان‌های ناایمن در اهواز نادرست بود

ایرنا/ رئیس کمیسیون اقتصادی شورای شهر اهواز با انتقاد شدید از سخنان اخیر رئیس سازمان آتش نشانی مبنی بر وجود بیش از ۴۰۰ ساختمان ناایمن حاد در شهر گفت: این اظهارات خارج از صلاحیت فنی این مدیر بوده است.

سیدمحمدعلی پورموسوی، رئیس کمیسیون اقتصادی و توسعه شهری شورای شهر اهواز روز دوشنبه در نطق پیش از دستور پنجاه و نهمین جلسه رسمی شورا در صحن علنی این شورا، اظهار کرد: برخی مکان های تجاری که نام آنها در آن جلسه شورا توسط رئیس سازمان آتش نشانی اهواز به عنوان ساختمان‌های ناایمن مطرح شد، در دستگاه قضایی از آنها طرح شکایت شده است.
وی افزود: به رئیس سازمان آتش نشانی شهرداری اهواز تذکر جدی می‌دهیم که حق اظهار نظر خارج از مسوولیت فنی خود را  ندارد ضمن اینکه اظهارات وی نیز مربوط به ناایمنی ساختمان‌ها از نظر سازه‌ای نبوده است.
پورموسوی ادامه داد: آمار ارائه شده توسط رئیس سازمان آتش نشانی اهواز مربوط به ناایمنی ساختمان‌ها از نظر آتش نشانی و تجهیزات خاموش کردن آتش است چرا که برخی از این مکان‌هایی که نام آنها طرح شده تعهدات خود را در قبال مسایل ایمنی و آتش نشانی انجام نداده و یا به این سازمان مراجعه‌ای نداشته‌اند.
عضو شورای شهر اسلامی اهواز گفت: شهرداری و مدیران سازمان آتش نشانی با مصاحبه هایی باید این اشتباه برداشت را اصلاح کنند تا احساس ناامنی ایجاد شده در مردم و شهروندان اهواز برطرف شود.

آخرین خبر خوزستان در اینستاگرام :
https://instagram.com/khouzestan_today