نماد آخرین خبر

راهنمای دریافت وام ۷۵ میلیونی بلوبانک + دانلود بلوبانک برای ایفون با لینک مستقیم

منبع
بازار
بروزرسانی
راهنمای دریافت وام ۷۵ میلیونی بلوبانک + دانلود بلوبانک برای ایفون با لینک مستقیم

بازار/ افزایش بی‌سابقه نرخ دلار و جهش ناگهانی قیمت اجناس مختلف در سال‌های گذشته موجب شده است که سبد خرید مردم برای تهیه کالاهای لازم زندگی کوچک و دریافت وام و اعتبار به واسطه دانلود بلوبانک برای ایفون با لینک مستقیم به راهکاری اقتصادی و پرطرفدار برای تأمین نیازهای ضروری زندگی مبدل گردد. اپ‌های بانکی به فرآیند زمان‌بر دریافت وام سرعت بخشیده و با حذف کاغذبازی و تشریفات پیچیده اداری، مسیر دریافت تسهیلات بانکی را هموار و آسان کرده‌اند. در حقیقت درخواست وام در بلو بانک نسخه ios دیگر نه نیازی به ضامن و وثیقه دارد و نه حضور فیزیکی افراد و صرفاً با نصب برنامه بلو بانک برای ایفون و افتتاح آنلاین حساب بانکی در این نرم‌افزار به سادگی امکان‌پذیر است. اما دریافت این وام چه شرایطی دارد؟ در این مطلب نخست به آموزش نحوه دریافت اعتبار ۷۵ میلیونی بلوبانک خواهیم پرداخت و سپس چند اپ بانکی سودمند دیگر را نیز برای انجام امور مختلف بانکی به شما معرفی خواهیم کرد.
طرح اعتباری بلو بانک برای ایفون چیست؟
با توجه به نرخ بالای تورم نقطه به نقطه و افزایش پیوسته قیمت‌ کالاها، پس‌انداز برای خرید ملزومات زندگی کاری منطقی نیست، چراکه همواره در مسابقه‌ای نابرابر با تورم عقب خواهیم ماند و دست آخر هم اگر موفق به خرید کالای مدنظر خود شویم، به علت افزایش چند برابری قیمت کالا در بازه زمانی کوتاه، بازنده این ماراتن خواهیم بود. پس چه کاری باید کرد؟ پاسخ دریافت وام و استفاده از طرح‌های اعتباری مؤسسات مالی معتبری نظیر بلو بانک سامان ایفون است. این نئوبانک در راستای تقویت تمکن مالی اقشار مختلف جامعه و با همکاری وب‌سایت ازکی وام، اقدام به ارائه تسهیلاتی در قالب اعتباری ۷۵ میلیونی به ایرانیان کرده است. شما با نصب بلو بانک برای ایفون و دریافت این اعتبار می‌توانید کالاهای موردنیاز خود را از فروشگاه‌های مختلفی نظیر فرش بهشتی، گلدیران، تکنولایف، اسنوا و کالاتیک خریداری کرده و هزینه آن را در اقساط ۱۲ تا ۱۸ ماهه پرداخت کنید.
شرایط و مدارک لازم برای دریافت وام ۷۵ میلیونی بلوبانک
برای دریافت وام ۷۵ میلیونی نیازی به هیچ ضامن و وثیقه‌ای نیست و ارائه یک برگه چک صیادی بنفش، فیش حقوقی و پرینت حساب بانکی (یا حکم کارگزینی) کفایت می‌کند. این وام به صورت اعتبار خرید کالا از فروشگاه‌های پرطرفداری نظیر گلدیران، فرش بهشتی، اسنوا و کالاتیک با نرخ سود ۲۲ درصد و کارمزد ۴ درصد به شما عرضه می‌گردد و امکان دریافت آن به صورت نقدی وجود ندارد. پس از ارائه مدارک لازم برای درخواست وام، فرآیند اعتبارسنجی بانکی آغاز گردیده و براساس اعتبار بانکی شما، مبلغی بین ۱۰ تا ۷۵ میلیون تومان در قالب اعتبار خرید کالا در ازکی وام به شما تخصیص داده می‌شود. ازکی وام در حقیقت واسطی میان تأمین‌کننده مالی وام (بلوبانک) و متقاضیان دریافت وام است و بر انجام این فرآیند نظارت می‌کند. نکته‌ای که باید در نظر داشته باشید این است که دریافت این وام نیازمند دانلود بلو بانک برای ایفون و افتتاح حساب در این اپ بانکی است.
راهنمای نصب بلو بانک برای ایفون
به علت محدودیت‌هایی تحمیلی ایالات‌متحده به کاربران ایرانی آیفون، انتشار و دانلود اپ‌های ایرانی و نصب همراه بانک بلو بانک ایفون در اپ استور اپل ممکن نیست و برای دانلود بلو بانک برای ios باید از اپ استورهای مجاز ایرانی استفاده کرد. سیبچه به عنوان اولین اپ استور ایرانی نرم‌افزارهای آیفون جزء برترین گزینه‌های در دسترس برای دانلود و نصب اپ‌های ایرانی در آیفون محسوب می‌شود و سال‌هاست در این زمینه فعالیت و به دارندگان ایرانی آیفون به گذر از موانع و تحریم‌های اپل کمک می‌کند. با نصب سیبچه و تهیه اشتراک ماهانه این بازارچه ایرانی می‌توانید همواره به اپ‌های ایرانی دسترسی داشته باشید و نصب همراه بانک رفاه برای ایفون و دیگر اپ‌های بانکی کاربردی و سودمند ایرانی را به آسانی لمس یک دکمه انجام دهید.
پس از نصب سیبچه و ثبت دستگاه خود در پنل ادهاک این بازارچه می‌توانید این نرم‌افزار را اجرا کرده و در نوار جستجوگر آن عبارت دانلود برنامه بلو بانک برای ایفون را تایپ کنید. سپس به صفحه اصلی دریافت بلو بانک برای ایفون منتقل خواهید شد و با لمس دکمه دانلود رایگان بلو بانک برای ایفون، این نرم‌افزار را در گوشی آیفون خود نصب خواهید کرد.
آموزش نحوه دریافت وام ۷۵ میلیونی در ازکی وام
پس از نصب بلو بانک برای ios و تکمیل فرآیند احراز هویت آنلاین و افتتاح حساب بانکی برنامه بلو بانک ایفون می‌توانید وارد سایت ازکی وام و صفحه دریافت وام بلو بانک برای اپل شوید و زمان بازپرداخت و مبلغ درخواستی خود را انتخاب کنید. سپس اطلاعاتی نظیر کد ملی و محل سکونت خود را وارد کرده و مدارکی نظیر چک صیادی بنفش و فیش حقوقی خود را آپلود می‌کنید تا فرآیند اعتبارسنجی شما برای دریافت وام بلو بانک برای ios آغاز گردد. در نهایت بعد از تکمیل فرآیند، با پذیرش تفاهم‌نامه ازکی وام، اعتبار خود را برای دریافت وام برنامه بلو بانک برای ایفون دریافت می‌کنید. توجه داشته باشید که مهلت استفاده از این اعتبار پس از دریافت آن تنها یک ماه است.
علاوه بر بلو بانک برای ای او اس، اپ‌های بانکی دیگری نیز در اپ استور سیبچه وجود دارند که نصب آن‌ها می‌تواند شما را از دریافت خدمات حضوری بانکی بی‌نیاز کند. در ادامه مطلب با قابلیت‌های بی‌شمار سه اپ همراه بانک شهر برای ایفون، همراه بانک مهر ایران ایفون و همراه بانک صادرات برای ایفون آشنا خواهید گشت.
همراه بانک شهر پلاس برای ایفون؛ نرم‌افزاری امن، هوشمند و پرقابلیت
نرم افزار بانک شهر پلاس ایفون جزء برترین اپ‌های بانکی برای انجام عملیات گوناگونی نظیر تراکنش‌های بانکی و مدیریت امور مالی محسوب می‌شود. با دانلود همراه بانک شهر برای ایفون می‌توانید کنترل کاملی بر سپرده و حساب‌های بانکی خود داشته باشید و امور مختلفی نظیر پرداخت پرونده اعتباری، افتتاح غیرحضوری سپرده بانکی، پرداخت اقساط خود و دیگران و انجام تراکنش‌های بانکی را به سادگی لمس یک دکمه انجام دهید. علاوه بر این، با نصب رمزنت بانک شهر برای ios قادر خواهید بود رمز پویای خود را فعال کرده و از مراجعه حضوری به دستگاه خودپرداز برای دریافت رمز دوم یک‌بار مصرف معاف گردید.
جابجایی نقدینگی درون بانکی و بین بانکی، ثبت و استعلام چک‌های صیادی، استعلام چک‌های برگشتی، پرداخت قبوض خدماتی و رفع سوء اثر چک برگشتی و مسدودی کارت از دیگر قابلیت‌هایی است که به واسطه دانلود آخرین ورژن همراه بانک شهر با لینک مستقیم برای ایفون از آن‌ها برخوردار خواهید گشت. ناگفته نماند که امکان پرداخت کرایه تاکسی (اسکن بارکد) نیز در نسخه جدید همراه بانک شهر برای ایفون برای کاربران این اپ فراهم گشته است.
نصب همراه شهر پلاس بانک شهر برای آیفون
دانلود اپلیکیشن بانک شهر پلاس ios نیز مانند دانلود بلو بانک ایفون رایگان مستلزم نصب بازارچه سیبچه و تهیه اشتراک ماهانه این اپ استور ایرانی است. پس از نصب این بازارچه می‌توانید همراه بانک شهر نسخه جدید ios را در آن جستجو کنید تا به صفحه اختصاصی اپ بانک شهر برای ایفون هدایت گردید. در این صفحه با لمس دکمه آبی‌رنگ دانلود اپلیکیشن بانک شهر برای ایفون، این نرم‌افزار در دستگاه شما نصب خواهد گشت.
همراه بانک مهر ایران برای ایفون؛ کارگزاری کارآمد و مطمئن
بانک قرض‌الحسنه مهریران در راستای احترام به وقت مشتریان خود اقدام به طراحی و انتشار اپی به نام همراه بانک مهر ایران ایفون رایگان کرده است. با نصب این اپ به آسانی می‌توانید تمام خدماتی را که در گذشته برای دریافت آن در صف‌های شعب بانکی ساعت‌ها به انتظار می‌ماندید، در این برنامه پرقابلیت دریافت کنید: از جابجایی پول نقد به روش‌های مختلفی شتاب، پل، پایا و ساتنا گرفته تا دریافت موجودی و ۱۰ گردش آخر بانکی، انجام آنلاین کلیه امور بانکی به واسطه نصب همراه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران برای آیفون امکان‌پذیر شده است. با نصب همراه بانک مهر ایران می‌توانید افتتاح حساب بانک مهر ایران برای ایفون را در منزل انجام دهید و بر سپرده و حساب‌های بانکی خود کنترل کاملی داشته باشید. علاوه بر این، امکان مدیریت چک‌های صیادی، درخواست آنلاین وام بانکی، صدور غیرحضوری کارت بانکی و دریافت رمز اول و دوم به واسطه دانلود همراه بانک مهر ایران برای ایفون فراهم گردیده است.
گفتنی است که برای دانلود همراه بانک مهر ایران برای ایفون با لینک مستقیم می‌توانید به بازارچه سیبچه مراجعه کرده و این اپ بانکی را دانلود و نصب کنید. اما چنانچه تمایلی به دانلود همراه بانک مهر ایران برای ایفون رایگان ندارید، همچنان به واسطه نصب جدید همراه بانک مهر ایران ios تحت وب می‌توانید از برخی خدمات همراه بانک مهر ایران ایفون نسخه وب بدون دانلود این اپ در آیفون خود برخوردار گردید.
همراه بانک صادرات برای ایفون؛ شعبه مجازی بانک صادرات
مراجعه حضوری به شعب بانکی برای انجام عملیات بانکی مختلفی نظیر کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی و استعلام وضعیت چک‌های بانکی کاری اتلاف وقت است، زمانی که همراه بانک صادرات ایفون رایگان در دسترس شما باشد. این اپ بانکی قادر است مسئولیت انجام تمام امور مالی شما را برعهده گیرد و از دشواری‌های دریافت تسهیلات بانکی مانع‌زدایی کند. با دانلود همراه بانک صادرات ایفون، علاوه بر انتقال وجه بین بانکی و درون بانکی، می‌توانید مفقودی سپهر کارت خود را اعلام و مجوز برداشت وجه بدون کارت را برای دیگران صادر کنید. گزارش قبوض پرداختی، اعلام نرخ ارز، یافتن اطلاعات شعب بانکی، خرید شارژ برای اپراتورهای همراه اول و ایرانسل و اطلاع از ۱۰ تراکنش آخر بانکی از دیگر خدماتی است که به واسطه دانلود رایگان همراه بانک صادرات برای ایفون از آن‌ها بهره‌مند خواهید گشت.
سخن آخر
در این مطلب با شرایط و مدارک درخواست وام ۷۵ میلیون تومانی بلوبانک و چگونگی دریافت آن آشنا گشتید. به لطف اپ‌های بانکی مختلفی نظیر موبایل بانک رفاه ایفون و همراه بانک صادرات برای ایفون رایگان، دیگر نیازی نیست برای دریافت تسهیلات به شعب بانکی مراجعه کنید؛ کافی است دانلود همراه بانک رفاه برای ایفون یا نصب همراه بانک صادرات نسخه جدید را به واسطه سیبچه انجام دهید تا از تمام ظرفیت‌های بانکداری الکترونیکی در گوشی آیفون خود بهره‌مند گردید.