نماد آخرین خبر

کدام استان‌ها بیشترین مصرف برق را دارند؟

منبع
ايسنا
بروزرسانی
کدام استان‌ها بیشترین مصرف برق را دارند؟

ایسنا/ مدیرکل امور انرژی و مشتریان شرکت توانیر با اشاره به استان‌های پرمصرف برق در کشور، گفت: اگر مشترکان پرمصرف نسبت به مدیریت مصرف بی‌توجه باشند، برق آن‌ها را پس از اخطار قطع خواهیم کرد. 

عبدالامیر یاقوتی در گفت‌وگویی تلویزیونی بیان اینکه استان‌های فارس، تهران، خراسان به ویژه شهر مشهد، استان‌های شمالی و خوزستان نسبت به سایر استان‌ها مصرف بالاتری دارند، اظهار کرد: این استان‌ها نسبت به الگو، مصرف بالاتری دارند و باتوجه به روزهای گرم که اکنون در آن قرار داریم رکوردها هر روز جا به جا می شود و این مساله تامین برق مطمین برای همه مشترکان را سخت کرده است.

به گفته وی راهکار چندان سخت نیست و با صرفه جویی و فرصت هایی که وجود دارد با اندک توجهی به مصرف برق  به ویژه در بخش اداری و تجاری مدیریت مصرف امکان پذیر است و می توان شرایط سخت را پشت سر بگذاریم.

مدیرکل امور انرژی و مشتریان شرکت توانیر با تاکید بر اینکه در حال حاضر محدودسازی مصرف برق مشترکان پر مصرف آغاز شده است، گفت: از قبل به این دسته از مشترکان اطلاع رسانی صورت می‌گیرد و امیدواریم به آن نقطه نرسیم که مجبور به محدودسازی شویم اما اگر این دسته از مشترکان رعایت نکنند برق آن‌ها را قطع خواهیم کرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره