نماد آخرین خبر

هدیه دعوت از دوستان بلوبانک، دو برابر شد 

منبع
بازار
بروزرسانی
هدیه دعوت از دوستان بلوبانک، دو برابر شد 

بازار/  این جمعه داستان دیگری دارد. به گزارش روابط عمومی بلوبانک هدیه دعوت از دوستان بلو، در روز جمعه‌ ۵ مرداد ۱۴۰۳، دو برابر شده است؛ در بلوفرایدی این هفته‌ی بلوبانک، با هر دعوت موفق از دوستان خود به بلو، ۶۰ هزار تومان هدیه دریافت می‌کنید. 
بلوفرایدی، جمعه‌های منتخب از هر ماه است که محدودیت دعوت از دوستان به بلو  برداشته می‌شود و مشتریان بلوبانک می‌توانند به صورت نامحدود از دوستان خود دعوت کنند.
 بلو اما برای جمعه‌ی این هفته برنامه ویژه‌ای برای کاربران خود در نظر گرفته است که بر اساس آن، علاوه بر برداشته شدن محدودیت دعوت از دوستان، هدیه دعوت از دوستان نیز دوبرابر شده است. به عبارت دیگر، اگر از کاربران بلوبانک هستید - فقط و فقط - در روز جمعه ۵ مرداد می‌توانید بدون هیچ محدودیتی  با هر دعوت موفق از دوستان‌تان ۶۰ هزار تومان هدیه از بلو دریافت کنید. 
اگر هنوز در بلو حساب باز نکرده‌اید هم می‌توانید رایگان، آنلاین و در کمتر از ۷ دقیقه در بلو حساب باز کنید و با لمس گزینه‌ «پروفایل» و در نهایت «دعوت از دوستان» کد دعوت اختصاصی خود را کپی کرده و برای دوستان‌تان بفرستید. 
بلوفرایدی متفاوت بلو از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد جمعه ۵ مرداد تا پایان همان روز یعنی ساعت ۲۳:۵۹ به مدت بیست و چهار ساعت ادامه دارد. 
بلو، یک بانک تماما دیجیتال است که همه‌ی عملیات بانکداری روی اپلیکیشن آن و به‌صورت آنلاین انجام می‌شود. تمامی سپرده‌های مشتریان در بلو نزد بانک سامان نگهداری می‌شوند و وجوه مشتریان مورد تضمین صندوق ضمانت سپرده‌های بانکی در بانک مرکزی است. 

 

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره