نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
اقتصادی

آخرین قیمت انواع گوشت اعلام شد

منبع
تجارت نيوز
بروزرسانی
آخرین قیمت انواع گوشت اعلام شد

تجارت نیوز/ قیمت انواع گوشت قرمز امروز 9 مرداد 1403 بدون تغییر و با همان نرخ روزهای گذشته اعلام شد. 

قیمت انواع گوشت قرمز در ساعت‌های آغازین سه‌شنبه، 9 مرداد 1403 اعلام شد. طبق داد‌های منتشرشده، وضعیت بازار گوشت قرمز همچنان پایدار و بدون تغییر گزارش می‌شود. فیله گوسفندی با قیمت یک میلیون و 420 هزار تومان در صدر جدول خودنمایی می‌کند.
ران ممتاز گوسفندی با نرخ قبلی، 919 هزار تومان و ماهیچه گوسفندی به ازای هر کیلوگرم 650 هزار تومان در سطح بازار معامله می‌شود.
متقاضیان گوشت خورشتی بدون استخوان و چربی را به قیمت 655 هزار و 310 و شقه گوسفندی را به ازای هر کیلوگرم 759 هزار تومان خریداری می‌کنند.
در سطح بازار راسته بدون استخوان گوسفندی 900 هزار تومان، راسته مغز گوسفند سنگسر و شهمیرزاد 655 هزار و 310 تومان و دنبه گوسفند سنگسر و شهمیرزاد 186 هزار و 960 تومان خرید‌و‌فروش می‌شود.
قلوه‌گاه گوسفند سنگسر و شهمیرزاد همانند روزهای پیشین 199 هزار 310 تومان، دنبه گوسفندی به ازای هر کیلوگرم 330 تومان و قلوه‌گاه پاک شده گوسفندی 500 هزار تومان توزیع می‌شود.
راسته با استخوان گوسفند سنگسر و شهمیرزاد نیز با قیمت 370 هزار و 310 تومان به دست مصرف‌کنندگان می‌رسد.

 
دولت سیزدهم، رکورددار تورم گوشت قرمز
بر اساس آمار به دست آمده در کنترل تورم از سوی دولت‌های قبلی، قیمت گوشت در دولت احمدی‌نژاد بیش از ۳۴۰ درصد، در دولت روحانی ۳۰۹ درصد و در دولت رییسی ۷۵۹ درصد افزایش یافته است.
بررسی‌های آماری نشان می‌دهد که  تاپایان دولت سیزدهم نسبت سبد غذایی تعیین‌شده توسط وزارت رفاه به حداقل دستمزد، به ۵۲ درصد رسیده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره