نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
اقتصادی

قیمت جدید سیمان مشخص شد

منبع
باشگاه خبرنگاران
بروزرسانی
قیمت جدید سیمان مشخص شد

باشگاه خبرنگاران/دبیر انجمن انبوه سازان مسکن گفت: افزایش دو برابری قیمت سیمان و رسیدن هر کیسه آن به ۱۷۰ هزار تومان مقطعی بوده و اثر چندانی در بازار مسکن نخواهد داشت.
 
فرشید پورحاجت دبیر انجمن انبوه سازان مسکن کشور با بیان اینکه در حال حاضر روند افزایشی قیمت مسکن را شاهد هستیم، گفت: افزایش قیمت سیمان و فولاد به دلیل تعطیلی کارخانجات سیمان و سایر کارخانجات مصالح ساختمانی از ابتدای تابستان همزمان با نوسانات انرژی را شاهد هستیم که این خود باعث ایجاد دردسر‌هایی در این حوزه شده است.
دبیر کانون سراسری انبوه‌سازان مسکن با بیان اینکه قیمت سیمان به دلیل قطعی برق کارخانه‌ها دو برابر افزایش یافته گفت:کمبود سیمان عامل تعطیلی کارگاه‌های تولید مسکن شده است.
پورحاجت اظهار کرد: برنامه‌های مربوط به پایداری شبکه برق کشور منجر به تعطیلی کارخانه‌های سیمان شده و این وضعیت در روند توزیع سیمان اخلال ایجاد کرده است.
او افزود: طی یک هفته اخیر سیمان دیگر در بازار نیست و کمبود سیمان عاملی برای تعطیلی کارگاه‌های تولید مسکن کشور شده که البته این افزایش قیمت سیمان مقطعی بوده و اثر گذاری آن هم در این بازار موقتی است.

دبیر کانون سراسری انبوه‌سازان بیان کرد: هم اکنون در بازار هر کیسه سیمان بین ۱۶۰ تا ۱۷۰ هزار تومان به مصرف کننده تحویل می‌شود، این در حالی است که سه هفته قبل هر کیسه سیمان با قیمت ۸۰ تا ۹۰ هزار تومان توزیع می‌شد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره