نماد آخرین خبر

شغل‌های بدون مدرک تحصیلی: روش‌های کسب درآمد عالی بدون نیاز به درس و دانشگاه

منبع
بازار
بروزرسانی
شغل‌های بدون مدرک تحصیلی: روش‌های کسب درآمد عالی بدون نیاز به درس و دانشگاه

بازار/ اگر سال‌ها زمان برای تحصیل در مدرسه و دانشگاه گذاشته‌اید و پس از فارغ‌التحصیل شدن به نتیجه مطلوبی دست نیافته‌اید، احتمالا به دنبال شغلی هستید که نیازی به اخذ مدرک تحصیلی نداشته باشد. به هر حال جزو هر دسته‌ای که باشید به دنبال شغلی هستید که بدون اخذ مدرک تحصیلی شروع به فعالیت کنید؛ البته بعضی از این مشاغل نیازمند اخذ گواهینامه یا گذراندن دوره آموزشی هستند. این مشاغل بعضا نیاز به سرمایه اولیه دارند و بعضی دیگر حتی نیاز به سرمایه‌گذاری ندارند. ضمنا درآمد شما در این مشاغل فقط به مهارت، خلاقیت و ساعات فعالیت شما بستگی دارد و هیچ‌گونه محدودیتی برای شما اعمال نمی‌شود.
معرفی مشاغل پردرآمد بدون نیاز به اخذ مدرک تحصیلی
شغل‌هایی که بدون نیاز به مدرک تحصیلی معرفی می‌شوند، اساسا کم‌درآمد نیستند و بسیاری از این مشاغل قابلیت تبدیل شدن به یک شغل پردرآمد را دارند. در واقع درآمد و میزان تحصیلات همیشه رابطه مستقیمی با یکدیگر ندارند و شما اگر از میزان تحصیلات بالایی برخوردار نیستید، خیالتان از این بابت راحت باشد. این مشاغل با یکدیگر تفاوت زیادی دارند و برای تمامی سلیقه‌ها و مهارت‌ها، شغلی وجود دارد که شاید از درآمد بالای آن‌ها بی‌خبر باشید. بازاریابی، آرایشگری، مکانیکی، عکاسی، تولید محتوا، فریلنسری، تعمیرکار، مهماندار پرواز و تکنسین فوریت‌های پزشکی از جمله مشاغل پردرآمدی هستند که نیازی به دریافت مدرک تحصیلی ندارند. در ادامه مشاغل پردرآمدی که آینده خوبی دارند را به شما معرفی می‌کنیم.
بازاریابی بیمه
بازاریابی بیمه نیازی به تخصص، سرمایه و مدرک تحصیلی ندارد، ولی به ارتباطات قوی و اعتماد به نفس بالا نیاز دارد که در هر فردی وجود ندارد. اگر با مشکلاتی از قبیل اجتماعی نبودن و عدم اعتماد به نفس سروکار دارید، نمی‌توانید آنگونه که باید از بازاریابی درآمدزایی کنید. اما در صورت داشتن این موارد تنها با یک گوشی، در هر زمان و مکان به صورت آنلاین کسب درآمد کنید. سامانه بازاریابی بیمه‌دات‌کام، با ارائه آموزش‌های کاربردی شرایطی ایجاد کرده تا تمام افراد بتوانند با فروش انواع رشته بیمه‌ها، درآمدزایی خوبی داشته باشند. بیمه‌دات‌کام با بیش از 25 شرکت بیمه که دارای مجوز رسمی بیمه مرکزی هستند، همکاری می‌کند. در ادامه با با تعدادی از پیش‌نیازها و مزایای بازاریابی بیمه آشنا می‌شوید:
● برای اشتغال به‌عنوان بازاریاب بیمه فقط به یک تلفن همراه هوشمند، کامپیوتر و لپ‌تاپ نیاز دارید. (یک مورد از دستگاه‌های مذکور کفایت می‌کند)
● بازاریابی بیمه نیازی به کار در ساعات مشخص ندارد و در هر ساعتی می‌توان درآمدزایی کرد. (در واقع برای درآمدزایی هیچ‌گونه محدودیتی در نظر گرفته نشده است و با افزایش ساعات کاری، درآمد نیز افزایش می‌یابد)
● استعلام، مقایسه و خرید انواع بیمه از طریق سامانه پلاس بیمه به‌صورت آنلاین
● امکان پشتیبانی و صدور بیمه در طول 7 روز هفته به‌صورت 24 ساعته
● دریافت بیشترین کارمزد ممکن از طریق بازاریابی و تسویه آنی
● پلاس بیمه هیچ‌گونه ارتباط مستقیمی با مشتریان خود ندارد و بیمه‌های خود را از طریق بازاریاب به فروش می‌رساند.
● ثبت‌نام و فعالیت به‌عنوان بازاریاب بیمه، نیاز به هیچ مدرک تحصیلی و سابقه کاری مرتبطی ندارد و تمام مراحل ثبت‌نام به‌صورت غیرحضوری انجام می‌شود.
حال که با بازاریابی بیمه آشنا شدید، می‌توانید جهت آشنایی بیشتر با شغل های پردرآمد بدون سرمایه به صفحه https://bimeh.com/mag/jobs-without-investment/  در مجله بیمه دات کام مراجعه کنید.
مشاور املاک
مشاور املاک نیاز به داشتن مدرک تحصیلی ندارد و صرفا به آگاهی از وضعیت قیمت املاک، قوانین معامله‌گری و ارتباطات قوی وابسته است. شما به‌عنوان یک مشاور املاک باید قادر به تعیین و تخمین قیمت یک ملک تجاری و مسکونی باشید و صلاحیت لازم جهت واسطه شدن بین فروشنده و خریدار را داشته باشید. مشاور املاک نباید در معاملات دخالت سودجویانه و غیرمنصفانه داشته باشد. میزان درآمد مشاور املاک به کیفیت ارتباطات شخص، تعداد معاملات و مهارت‌های شخص در مذاکره با خریدار و فروشنده بستگی دارد. اگرچه مشاور املاک نیازی به مدرک تحصیلی ندارد، ولی باید همیشه اطلاعات خود را درباره بازار مسکن بروزرسانی کند تا به مشتریان خود، مشاوره یا قیمت اشتباه ندهد.
آرایشگری
یکی دیگر از مشاغل پرسود که نیازی به اخذ مدرک تحصیلی پیش از راه‌اندازی کسب و کار ندارد، آرایشگری است . این شغلی سنتی آمیخته با مهارت‌های نوین آرایشگری است. این شغل برای مردان و زنان علاقه‌مند به این حوزه می‌تواند به تخصص تبدیل شود و درآمدهای زیادی از آن حاصل کنند. برای تبدیل شدن به یک آرایشگر می‌توانید در دوره‌های آموزشی آرایشگری شرکت کنید و پس از گذراندن دوره آموزشی، مدتی را به‌صورت کارآموز در آرایشگری‌های معرفی شده توسط موسسه آمورشی، فعالیت کنید.
مکانیک
مکانیکی یکی دیگر از شغل‌های پردرآمد بدون مدرک تحصیلی است که در دسته مشاغل فنی قرار می‌گیرد. اگر بارها به شما گوشزد کرده‌اند که یک کار فنی یاد بگیرید، دلیلش درآمد بالایی است که در این شغل وجود دارد. مکانیک‌ها می‌توانند در مدت کوتاهی یک درآمد بالا و با برای خود رقم بزنند. لازمه تبدیل شدن به یک مکانیک حرفه‌ای، کارآموزی در یک مکانیکی است تا با محیط کار و فنون این کار به‌صورت عملی و کامل آشنا شوید.
تعمیرکار لوازم خانگی و الکترونیکی
شغل تعمیرکاری مجموعه‌ای از شغل‌های خدماتی را شامل می‌شود و تخصص داشتن در تعمیر هر نوع لوازمی، می‌تواند به‌عنوان یک شغل جداگانه محسوب شود. تعمیرکار لوازم خانگی و لوازم الکترونیکی می‌توانند دو شغل جداگانه باشند؛ ولی تعمیر لوازمی از قبیل تلویزیون، ماشین لباسشویی، یخچال، کولر، اجاق گاز، قهوه‌ساز و چای‌ساز در دسته لوازم خانگی و الکترونیکی قرار می‌گیرند. برای مثال می‌توان به تعمیر کولر (کولرساز) و تعمیر یخچال اشاره کرد، ولی به‌طورکلی بهتر است شخص تعمیرکار جهت کسب درآمد بالا تمام حوزه‌ها را پوشش دهد. شغل تعمیر کولر و سرویس کولر در مناطق گرمسیری مانند مناطق جنوب کشور می‌تواند یکی از بهترین شغل‌های پردرآمد باشد که نیازی به اخذ مدرک تحصیلی ندارد.


فریلنسری و تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی
یکی دیگر از روش‌های درآمدزایی که جزو روش‌های نوین درآمدزایی است، پروژه گرفتن از سایت‌های فریلنسری و تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام است. لازمه فعالیت و انجام پروژه‌های فریلنسری داشتن تخصص در زمینه‌های مختلف برنامه‌نویسی به زبان‌های مختلف، طراحی سایت، مقاله‌نویسی، تایپ و ویراستاری، ترجمه و تولید محتوا است. شما برای دریافت پروژه فریلنسری نیازی به ارائه مدرک تحصیلی ندارید و فقط رزومه، نمونه کار و سابقه کاری شما در این زمینه مورد بررسی قرار می‌گیرد. سایت‌های انجام میدم، کارلنسر و پونیشا پروژه‌های مختلفی در هر زمینه‌ای ارائه می‌دهند که می‌توانید با ارتباط مستقیم و غیرمستقیم با کارفرما، پروژه را دریافت و انجام دهید. از طرفی برای فعالیت در شبکه‌های اجتماعی و درآمدزایی مخاطب و مشتری از شما خواستار ارائه مدرک تحصیلی نیست. شما می‌توانید با تولید محتوای آموزشی، سرگرمی، خبری، فرهنگی، سبک زندگی و … به درآمد خوبی برسید.


مهماندار پرواز یا هواپیما
شاید برایتان این مورد جالب باشد، ولی برای استخدام شدن به‌عنوان مهماندار پرواز یا هواپیما نیازی به ارائه مدرک تحصیلی نیست. این مورد فقط مختص به کشور ایران نیست و در بسیاری از کشورها نیز همین گونه است. برای فعالیت به‌عنوان مهماندار پرواز یا هواپیما، شرکت در دوره‌های آموزشی شرکت‌های هواپیمایی و قبولی در آزمون کفایت می‌کند.

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره