نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
اقتصادی

آخرین وضعیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

منبع
جماران
بروزرسانی
آخرین وضعیت همسان‌سازی حقوق بازنشستگان

جماران/ حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص متناسب‌سازی خصوصا برای بازنشستگان تامین اجتماعی صحبتی با رئیس کمیسیون اجتماعی داشتم که باید وضعیت را بررسی کنند. الان برخی از حداقل‌بگیران هستند که از این موضوع گلایه دارند. همچنین متناسب‌سازی مابقی بازنشستگان کشوری و لشکری هم تعیین تکلیف نشده است. 

یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص متناسب‌سازی خصوصا برای بازنشستگان تامین اجتماعی با رئیس کمیسیون اجتماعی صحبت کردم متاسفانه متناسب‌سازی مابقی بازنشستگان کشوری و لشکری هم تعیین تکلیف نشده است.
حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت‌وگو با ایلنا، درباره آخرین وضعیت متناسب سازی حقوق بازنشستگان گفت: در خصوص متناسب‌سازی خصوصا برای بازنشستگان تامین اجتماعی صحبتی با رئیس کمیسیون اجتماعی داشتم که باید وضعیت را بررسی کنند.
این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: الان برخی از حداقل‌بگیران هستند که از این موضوع گلایه دارند. همچنین متناسب‌سازی مابقی بازنشستگان کشوری و لشکری هم تعیین تکلیف نشده است.
وی تاکید کرد: هنگامی که قانون وجود دارد بایستی که دولت هرچه زودتر شرایط اجرایی را فراهم کند.
حاجی دلیگانی درباره این‌که آن سه میلیون تومان به صورت علی‌الحساب به حساب برخی از بازنشستگان ریخته نشده است، بیان کرد: این مسئله قابل پیگیری است، ما هم به دولت تذکر داده‌ایم.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره