نماد آخرین خبر

نظر کمیسیون بهداشت درباره وزرای پیشنهادی بهداشت و کار

منبع
ايسنا
بروزرسانی
نظر کمیسیون بهداشت درباره وزرای پیشنهادی بهداشت و کار

ایسنا/ رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از موافقت این کمیسیون با برنامه های وزاری پیشنهادی بهداشت و درمان و تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.

سلمان اسحاقی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: کمیسیون بهداشت و درمان بعد از برگزاری جلساتی و بررسی برنامه‌های محمدرضا ظفرقندی و احمد میدری وزرای پیشنهادی بهداشت و درمان و تعاون، کار و رفاه اجتماعی در رای گیری به برنامه های این دو وزیر پیشنهادی رای مثبت داد و با سکان داری آن ها بر این دو وزارت خانه موافقت کرد.

وی افزود: این تصمیم گیری بعد از بررسی برنامه ها، مواضع و چشم انداز و راهبردهای ایشان با استناد به نگاه عدالت در سلامت، مطابقت برنامه های وزرای پیشنهادی  با قوانین بالادستی از جمله سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب و برنامه هفتم توسعه صورت گرفت.

اسحاقی با اشاره صحبت های وزیر پیشنهادی بهداشت گفت: آقای ظفرقندی وعده داد که برای ارتقای کیفی و کمی خدمات بهداشتی و درمانی، افزایش مشوق ها برای ماندگاری پزشکان و متخصصان در مناطق محروم و کم برخوردار، فراهم کردن بسترهای لازم و افزایش انگیزه برای جلوگیری از خروج نخبگان و بازگشت نخبگان، تکمیل پروژه های نیمه تمام بهداشتی و درمانی، تدبیر در برون رفت از وضعیت کمبود دارو و تجهیزات پزشکی و نظارت و ارتقای کیفی و کمی تولید دارو و تجهیزات داخلی تلاش خواهد کرد.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وزیر پیشنهادی کار وعده داد که از تمامی ظرفیت ها برای ارتقای وضعیت معیشت کارگران و همچنین خدمات رسانی بهتر در حوزه بهداشت و درمان و سلامت این قشر در چارچوب برنامه هفتم توسعه و سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب استفاده کند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره