نماد آخرین خبر

جزییات دریافت ارز مسافرتی زوار اربعین اعلام شد

منبع
تسنيم
بروزرسانی
جزییات دریافت ارز مسافرتی زوار اربعین اعلام شد

تسنیم/ همزمان با آغاز سفر زائران اربعین به عراق، تقاضا برای خرید ارز اربعین و ارز مسافرتی هم در روزهای اخیر افزایش یافته است.

زائران اربعین که به صورت هوایی قصد سفر به عراق را دارند می توانند علاوه بر ۲۰۰ هزار دینار ارز اربعین، ۵۰۰ دلار هم ارز مسافرتی را بعد از ثبت نام در بله از شعب و دستگاه های خودپرداز مستقر در فرودگاه امام خمینی هم دریافت کنند.
رییس شعبه فرودگاه امام خمینی (ره) بانک ملی در همین ارتباط می گوید: در سال جاری تعداد دستگاه‌های خود پرداز برای دریافت ارز مسافرتی در ترمینال سلام فرودگاه امام خمینی (ره) را ۵ برابر افزایش داده ایم.
او تأکید دارد: جهت افزایش سرعت پرداخت ارز مسافرتی در ترمینال شماره یک که ۲۴ ساعته است در هر شیفت دو نیروی انسانی کنار کانترها مستقر کرده ایم تا زائران محترم معطل نشوند.
به گفته این مقام مسئول، زائرانی که ارز اربعین را دریافت کرده اند مشکلی برای دریافت ارز مسافرتی ندارند؛ یعنی زائران مسافر هوایی هم می‌توانند از طریق شعب منتخب بانک‌های عامل ۲۰۰هزار دینار بگیرند و هم این که ۵۰۰ دلار را در فرودگاه امام‌خمینی (ع) دریافت کنند.

گفتنی است، طبق بخشنامه ابلاغی بانک مرکزی، ارز مسافرتی در سفر هوایی به کشورهای نیازمند دریافت ویزا  ۵۰۰ یورو و ارز مسافرتی در سفر هوایی به کشورهای بدون نیاز به دریافت ویزا ۳۰۰ یورو است. این مبلغ تنها یک بار در سال به افراد تعلق می‌گیرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره