نماد آخرین خبر

تازه‌ترین خبرها از قیمت دلار، سکه و بازار سهام

منبع
تجارت نيوز
بروزرسانی

تجارت نیوز/ قیمت دلار امروز ۲۸ مرداد ۱۴۰۳ با کاهش حدود ۳۰۰ تومانی به کانال پایین‌تر سقوط کرد. بازارنیوز نگاهی دارد به معاملات بازارهای ارز، طلا، سکه و سهام در روز جاری. 

قیمت دلار امروز 28 مرداد 1403 با کاهش حدود 300 تومانی به کانال پایین‌تر سقوط کرد و به کانال هفتم از کریدور پنجم سقوط کرد. کارشناسان، این کانال را حمایت جدید دلار می‌دانند و معتقدند در صورتی که این حمایت هم شکسته شود، قیمت دلار تا نیمه کریدور پنجم سقوط خواهد کرد. با این حال گفته می‌شود در این سطح، دلار با افزایش تقاضا روبرو شده و از کاهش قیمت بیشتر در امان می‌ماند.
افت قیمت دلار امروز دوباره بازار طلا و سکه را در روندی نامتوازن قرار داد؛ به‌نحوی که قیمت طلای 18 عیار کاهشی و قیمت انواع قطعات سکه افزایشی شد. به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاران طرفدار سکه، فرصت خرید شناسایی کرده و با رشد تقاضا در حال بالاکشیدن قیمت‌ها هستند.
امروز بازار سهام هم دوباره مثبت بود و با رشد بیشتر از 18 هزار واحدی شاخص کل روبرو شد. تراز پول حقیقی در سهام هم امروز مثبت شد، اما درآمد ثابت‌ها همچنان با خروج پول مواجه هستند که امید می‌رود به سمت خرید سهام حرکت کرده باشد.
به این ترتیب به نظر می‌‍رسد بازارها هنوز خوش‌بین هستند و سیگنال ورود برای سرمایه‌گذاران ارسال می‌کنند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره