نماد آخرین خبر

شهرداری تهران رو در روی دستفروشان؛ چرا کاسبی دستفروشان جمع شد؟

منبع
تجارت نيوز
بروزرسانی

تجارت نیوز/ بیش از یک هفته است که دستفروشان محدوده چهارراه ولیعصر اجازه بساط کردن ندارند. شهردار تهران بارها در گفت‌و‌گوهایش تاکید کرده که معیشت دستفروشان یکی از اولویت‌های طرح‌های ساماندهی است‌. او در این خصوص به اکوایران توضیحاتی داده است. 

مسعود رنجبریان، مدیرعامل شرکت شهربان درخصوص طرح تازه، شهرداری گفت‌: ما قصد آزار دست‌فروشان را نداریم، اگر اقدامات آنها برای شهروندان ایجاد مزاحمت نکند. مردمی که از پیاده‌رو استفاده می‌کنند، معترض هستند که چرا شهرداری نظم شهر را برقرار نمی‌کند، [ما] شهرداری در حد ظرفیت خود زمین جایگزینی که قیمت بالایی هم دارد برای فعالیت دست‌فروشان در نظر گرفته‌ایم که برای همه دست‌فروشان این راسته کفایت نمی‌کند و باید از ظرفیت‌های دیگر برای کمک‌رسانی استفاده کنیم.
این هفته مسعود رنجبریان، مدیرعامل شرکت شهربان و حریم‌بان شهرداری تهران اعلام کرده که طرح ممنوعیت بساط گستری در محدوده چهار راه‌ولیعصر از روز یکشنبه ۲۸ مرداد آغاز و تقریبا روزانه در دو شیفت از ساعت هفت صبح تا سه عصر و از دو بعدازظهر تا ۹ شب در هر شیفت ۳۰۰ نفر از نیروهای معبربان و شهربان در این محدوده مستقر هستند. همچنین حدود ۷۰ نفر از نیروهای یگان امداد فاتب نیز در این محدوده در کنار همکاران ما حضور دارند تا ضابط قضائی نیز در این کار در کنار ما باشد تا خدایی نکرده درگیری ایجاد نشود که البته تاکنون مشکل خاصی هم ایجاد نشده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره