نماد آخرین خبر

پیش بینی بورس فردا سه شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳

منبع
تجارت نيوز
بروزرسانی
پیش بینی بورس فردا سه شنبه ۶ شهریور ۱۴۰۳

تجارت نیوز/ جریان معاملات روز دوشنبه، نشان از افزایش عرضه‌ها در تالار شیشه‌ای داشت. از سوی مقابل افزایش تقاضا برای برخی نمادها با وضعیت مطلوب بنیادی باعث شده بازار طریقی منطقی در پیش گیرد. اما در پیش بینی بورس فردا سه شنبه 6 شهریور 1403 به چه نکاتی می‌توان اشاره کرد؟ 

در پایان معاملات روز دوشنبه، دماسنج اصلی تالار شیشه‌ای با رشد 0.53 درصدی، معادل 10 هزار و 975 واحد از ارتفاع این شاخص، در سطح دو میلیون و 63 هزار و 266 واحدی قرار گرفت.
رشد ارتفاع نماگر اصلی بازار سرمایه در حالی اتفاق افتاد که شاخص هم‌وزن به‌‌‌ عنوان نشان‌دهنده روند عمومی قیمت شرکت‌های کوچک و متوسط، عملکردی موازی به ثبت رساند و با رشد 0.27 درصدی (معادل هزار و 716 واحد) در پله 643 هزار واحدی قرار گرفت.

معاملات بورس تهران در آینه آمار و ارقام
تابلو بورس اوراق بهادار تهران، ارزش معاملات خرد (سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی) را در روز شنبه، بالغ بر سه هزار و 203 میلیارد تومان نشان می‌داد. این تابلو همچنین حجم معاملات روز دوشنبه را 10.4 میلیارد برگه سهم نشان می‌دهد.
از سوی دیگر، بررسی آمار مالکیت افراد حقیقی در این روز از خروج سرمایه آنها از بازار سهام حکایت دارد. شاخص ورود و خروج سرمایه در پایان معاملات روز دوشنبه بورس از خروج 66 میلیارد تومانی پول حقیقی از سهام، حق تقدم و صندوق‌های سهامی خبر می‌دهد.

پیش بینی بورس فردا سه شنبه 6 شهریور 1403
پس از سپری شدن تعطیلی روز یکشنبه، تالار شیشه‌ای در حالی آغاز به کار کرد که عرضه‌ها نسبت به روز شنبه افزایش یافته بودند. این موضوع باعث شد در پایان معاملات از تعداد نمادهای مثبت کاسته شود. اما نکته مثبت ماجرا، افزایش ارزش معاملات تا سطح سه هزار و 203 میلیارد تومانی بود. این افزایش در حالی است که روز شنبه، ارزش معاملات زیر سطح دو هزار میلیاردی ثبت شده بود.
جریان معاملات روز دوشنبه، نشان از تمایل بازار به نمادهایی با بنیاد قوی دارد. در حالی که برخی نمادها از جمله نمادهای اهرمی با افزایش عرضه‌ها روبه‌رو شده بودند، نمادهایی با بنیاد قوی و چشم‌انداز مثبت تحلیلی، از ابتدا تا انتهای بازار صف خرید بودند.
به نظر می‌رسد همزمان با انتشار گزارش‌های مرداد شرکت‌ها، بازار طی روزهای آینده توجه ویژه‌ای به نمادهایی داشته باشد که رشد عملکردی از خود نشان دهند. همچنین در راستای پیش بینی بورس فردا سه شنبه 6 شهریور، با توجه به ایستادن نمادهای اهرمی در سوی سرخ دامنه نوسان، می‌توان حدس زد جریان عرضه‌ها ادامه یابد و اهالی تالار شیشه‌ای شاهد تعادل معاملات باشند. 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره