نماد آخرین خبر

کاهش اتوبوس‌های بین شهری در پایانه‌ها

منبع
ايسنا
بروزرسانی
کاهش اتوبوس‌های بین شهری در پایانه‌ها

ایسنا/گزارش ها حاکی از آن است که در ترمینال های مسافری، اتوبوس برای مسیرهای غیر اربعینی بسیار کم شده و بلیت اتوبوس برای سایر شهرها به سختی پیدا می شود. موضوعی که مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری علت آن را محدودیت ناوگان اتوبوسی در کشور و بسیج شدن این ناوگان برای خدمت رسانی در ایام اربعین و در مسیرهای اربعینی عنوان و اعلام کرد که در روزهای آینده شرایط به روال سابق باز می گردد.

در روزهای اخیر گزارش هایی در خصوص کمبود اتوبوس بین شهری در ترمینال های مسافربری در مسیرهای غیر اربعینی به چشم می خورد و براساس اعلام برخی از مسافران بلیت اتوبوس در سایت ها موجود نیست و امکان خرید به صورت اینترنتی وجود ندارد.
در پاسخ به چرایی کمبود بلیت اتوبوس برون شهری داریوش باقرجوان - مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری - به ایسنا گفت: عمده خدمات ما در حال حاضر  برای سفرهای اربعین است و چون با کمبود اتوبوس مواجه هستیم ممکن است تردد اتوبوس ها در این ایام در سایر مسیرها کم شود.

وی در پاسخ به این سوال که در حال حاضر بلیت اتوبوس برای سایر شهرها بر روی سایت وجود ندارد و مسافران با سردرگمی مواجه شده اند، افزود: فروش بلیت به صورت محدود و حضوری امکانپذیر است و از شهروندان درخواست کردیم که در این ایام صرفا برای سفرهای ضروری و اجتناب ناپذیر از اتوبوس استفاده کنند زیرا با توجه به ظرفیت ناوگان بیش از این نمی توانیم خدمات ارائه دهیم.

مدیرکل دفتر حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری تصریح کرد: چون ناوگان توسعه پیدا نکرده است باید تقاضا در جای دیگری مدیریت شود.
وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی براینکه آیا محدود شدن سفرهای اتوبوسی بین شهری تاثیری در قیمت بلیت ها نگذاشته است، عنوان کرد: در این ایام افزایش قیمت بلیت نداشته ایم و از طرفی ابزارهای نظارتی مختلفی هم وجود دارد که در صورت مشاهده گرانفروشی برخوردها لازم صورت گیرد.
باقرجوان در پایان گفت: بعد از ایام اربعین شرایط به روال سابق خود باز خواهد گشت و از امروز خدمات رسانی در سایر مسیرها بهتر خواهد شد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar