نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
اقتصادی

سقوط بیت کوین شدت گرفت؟

منبع
خبرآنلاين
بروزرسانی
سقوط بیت کوین شدت گرفت؟

خبرآنلاین/ بر اساس اطلاعات منتشر شده، قیمت بیت کوین در جریان معاملات تا کانال ۵۸ هزار دلار عقب نشینی کرد.اما در حال حاضر در کانال ۵۹ هزار دلار در حال معامله است.

ارزهای دیجیتال در عصر سه‌شنبه با کاهش قیمت‌های آتی در آسیا مواجه شدند و این موضوع منجر به ایجاد موجی از انحلال‌ها در بورس بیت شد.
شواهد نشان می‌دهد که قیمت بیت کوین، که در روزهای گذشته به مرز ۶۵ هزار دلار نزدیک شده بود، در دو روز اخیر به حدود ۶۲ هزار دلار سقوط کرده است و اکنون اخبار حاکی از ادامه روند نزولی این ارز محبوب است.
بر اساس اطلاعات منتشر شده، قیمت بیت کوین در حال حاضر مرز ۶۰ هزار دلار را از دست داده و در کانال ۵۹ هزار دلار در حال معامله است. گفتنی است آگوست، که معمولاً ماهی آرام برای دارایی‌های کریپتو و ریسک به شمار می‌رود،
امسال به‌خصوص ناپایدار بوده است. با این وجود، ارزهای دیجیتال به عقب‌نشینی‌های بزرگ در بازارهای صعودی عادت دارند. بیت کوین همچنان در محدوده‌ای که از آوریل در آن قرار دارد، یعنی بین ۵۵۰۰۰ تا ۷۰۰۰۰ دلار، به‌طور ایمن باقی مانده است.
استیون لوبکا، رئیس مشتریان خصوصی و دفاتر خانوادگی در سوان بیت کوین، می گوید: «بازارهای رمزنگاری به شدت پایین آمدند و باعث انحلال اهرمی شدند. به نظر می رسد که این حرکت با کاهش مواد توسط اتریوم آغاز شده است، اتریوم که در تمام سال با بیت کوین درگیر بوده است. برخی از فعالان بازار بر این باورند که دلیل کاهش قیمت بیت کوین به روند اصلاح قیمت‌های ارزهای دیجیتال در روز سه‌شنبه مرتبط است.
این روند با انتشار خبری مبنی بر اینکه یک هیئت منصفه فدرال کیفرخواستی تجدیدنظر شده علیه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا، در پرونده مداخله جنایی او در انتخابات واشنگتن دی سی را دوباره به جریان انداخت، تشدید شد. ترامپ خود را به عنوان نامزد طرفدار رمزارزها در انتخابات ریاست جمهوری آینده ایالات متحده معرفی کرده است.

کامالا هریس، معاون رئیس جمهور، نامزد دموکرات، هنوز دیدگاه عمومی در مورد این صنعت را به اشتراک نگذاشته است. بر اساس تحلیل‌های فنی، سطح حمایت فعلی در حدود ۵۸۰۰۰ قرار دارد و در صورت شکست این سطح، احتمال کاهش قیمت تا ۵۵۰۰۰ وجود دارد. از طرف دیگر، اگر سطح کنونی بیت کوین حفظ شود، قیمت می‌تواند به ۶۸۰۰۰ افزایش یابد. اما در صورت شکست و تثبیت زیر ۵۵۰۰۰، احتمال کاهش قیمت به ۵۱۵۰۰ نیز وجود دارد. پیش‌بینی فعلی بر اساس حمایت و افزایش تا ۶۸۰۰۰ دلار است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره