نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
اقتصادی

رئیس اتاق اصناف تهران: افزایش قیمت نان غیرقانونی است

منبع
مهر
بروزرسانی
رئیس اتاق اصناف تهران: افزایش قیمت نان غیرقانونی است

مهر/رئیس اتاق اصناف تهران در مورد افزایش قیمت نان در برخی از واحدهای صنفی، اظهار کرد: با توجه به اینکه مصوبه‌ای در این خصوص صادر نشده و هنوز تصمیمی برای افزایش قیمت‌ها اتخاذ نشده، افزایش قیمت‌ها در حوزه نان غیرقانونی بوده و مورد تأیید نیست.

حمیدرضا رستگار، رئیس اتاق اصناف تهران اظهار کرد: پیرو موضوع مهم تصمیم‌گیری در مورد قیمت نان، هفته گذشته جلسه‌ای با حضور اتحادیه‌های مختلف از جمله اتحادیه نان سنگگ، نان فانتزی، نان لواش و بربری برگزار و بررسی‌های انجام‌شده از سوی اتحادیه‌ها در مورد وزن و قیمت نان در جلسه مطرح شد.
وی عنوان کرد: مقرر شد جلسه‌ای مشترک با استانداری به عنوان تنظیم‌گر شورای آرد و نان با همراهی کارگروه آرد و نان اتاق اصناف برگزار و در این جلسه قیمت نان قطعی شود.
رئیس اتاق اصناف تهران با بیان اینکه احتمال تغییر در مسئولیت حوزه‌های مربوط به آرد و نان با توجه به تغییر دولت وجود دارد، گفت: برای اینکه تصمیم در مورد قیمت نان پایدار باشد ممکن است جلسه مربوط به تعیین تکلیف قیمت با تأخیر برگزار شود تا تغییر در مسئولیت‌ها باعث تصمیم‌گیری جدید در این حوزه نشود.
رستگار در ادامه تاکید کرد: به محض اتخاذ تصمیم جدید درباره قیمت نان، اطلاع‌رسانی عمومی انجام می‌شود.

وی در مورد افزایش قیمت نان در برخی از واحدهای صنفی، اظهار کرد: با توجه به اینکه مصوبه‌ای در این خصوص صادر نشده و هنوز تصمیمی برای افزایش قیمت‌ها اتخاذ نشده، افزایش قیمت‌ها در حوزه نان غیرقانونی بوده و مورد تأیید نیست.
رئیس اتاق اصناف تهران درباره نحوه شکایت مردم از نانوایی‌هایی که اقدام به افزایش قیمت نان کرده‌اند، گفت: افراد در صورت مشاهده هرگونه گران‌فروشی می‌توانند تخلفات را از طریق شماره ۱۲۴ یا بازرسی اتاق اصناف به صورت حضوری، مکتوب یا تلفنی اعلام کنند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره