نماد آخرین خبر

مدیرعامل گروه صنعتی ملی خبر داد: جشنواره «بازگشت به مدرسه» کفش ملی آغاز شد

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
مدیرعامل گروه صنعتی ملی خبر داد: جشنواره «بازگشت به مدرسه» کفش ملی آغاز شد

آخرین خبر/ علی اصغر محمدپور - مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی ملی
به گزارش واحد روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی ملی؛ علی اصغر محمدپور مدیرعامل و نایب رئیس هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری گروه صنعتی ملی در گفتگو با خبرنگار این واحد از آغاز جشنواره «بازگشت به مدرسه» کفش ملی در آستانه شروع سال تحصیلی خبر داد.
محمدپور در ادامه ضمن تشریح این کمپین تصریح کرد:کفش ملی از دیرباز انتخاب اول والدین برای فرزندان خود بوده و اکنون نیز پس از 67 سال از آغاز فعالیت این برند خوشنام، افتخار دارد که بهترین و باکیفیت ­ترین کفش ها ویژه تمامی گروه های سنی را در فروشگاه های خود عرضه نماید. 
مدیرعامل گروه صنعتی ملی در ادامه افزود :تمامی محصولات  این شرکت از لحاظ کیفیت، دوام و راحتی در آزمایشگاه کنترل کیفیت کفش ملی مورد بررسی تخصصی قرار گرفته و والدین عزیز می توانند با فراغ بال و طیب خاطر، کفش مورد نیاز فرزندان خود را با بهترین قیمت خریداری کنند.
محمدپور در خاتمه خاطر نشان کرد: در این دوره از جشنواره، ضمن ارائه تخفیفات 5 الی 40 درصدی، جوایز نقدی و غیرنقدی ویژه ای برای خریداران در نظر گرفتیم که شامل کنسول بازی، تلویزیون ال سی دی، تلفن همراه، دوچرخه، ایرپاد و همچنین 5 جایزه نقدی 100 تا 300 میلیون ریالی می باشد.


گفتنی است جشنواره بازگشت به مدرسه کفش ملی از 15 شهریورماه آغاز و تا 30 مهرماه ادامه خواهد داشت و علاقه مندان می­توانند جهت خرید حضوری به 220 فروشگاه کفش ملی در سراسر کشور مراجعه و یا برای خرید اینترنتی به سایت این شرکت به نشانی www.mellishoes.ir مراجعه نمایند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar