2
26
8.5K
2
26
8.5K
فرهیختگان/ طی یک نظرسنجی تا مردادماه امسال، بیشترین خرید با کالابرگ به روغن اختصاص داشته و ۸۷/۵ درصد از مردم، این کالا را تهیه کردهاند.
۶۶/۵ درصد از مردم، قند و شکر را در سبد کالابرگ خود خریداری کردهاند.
تخممرغ با ۶۲/۷ درصد، یکی از اقلام پرمصرف میان خانوارها بوده است.
۵۷/۵ درصد از خانوارها، لبنیات را با استفاده از کالابرگ تهیه کردهاند.
حبوبات با ۵۶/۷ درصد خریدار، در رده بعدی اقلام خریداریشده قرار دارد.
برنج نیز توسط ۵۵/۸ درصد از مردم با کالابرگ خریداری شده است.
مرغ با ۵۵/۲ درصد، یکی از پروتئینهای پرمصرف در طرح کالابرگ است.
در مقابل تنها ۳۶/۱ درصد از خانوارها گوشت قرمز را با کالابرگ تهیه کردهاند که امر بدیهی است؛ احتمالا مبلغ کالابرگ کفاف هزینه گوشت را ندهد.