logo
برگزیده
اقتصادی

بالا و پایین بورس در روز نزول شاخص

منبع
تسنيم
بروزرسانی
بالا و پایین بورس در روز نزول شاخص

تسنيم/ امروز سهامداران شرکت‌هاي فولاد کاوه جنوب کيش، پتروشيمي فناوران و بانک خاورميانه در بورس و معامله‌گران شرکت‌هاي تهيه توزيع غذاي دنا آفرين فدک، تجارت الکترونيک پارسيان کيش و پتروشيمي مارون بيشترين در فرابورس بيشترين سود را کسب کردند.

شاخص بورس در جريان معاملات امروز بازار سرمايه با افت 23هزار و 28واحدي، در ارتفاع يک‌ميليون و 492هزار و 901واحد به کار خود پايان داد و  9ميليارد و 580ميليون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشي بالغ بر 8هزار و 683ميليارد تومان در 986هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس قرار گرفت.
بر اين اساس سهامداران شرکت‌هاي فولاد کاوه جنوب کيش، پتروشيمي فناوران و بانک خاورميانه بيشترين رشد قيمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌هاي پست بانک ايران، حفاري شمال و سيمان خزر بيشترين افت قيمت را تجربه کردند.
اين گزارش مي‌افزايد: در بازارهاي فرابورس ايران هم با معامله 2 ميليارد و 305ميليون ورقه به‌ارزش 4هزار و 783ميليارد تومان در 725هزارنوبت، شاخص فرابورس (آيفکس) 108واحد رشد کرد و در ارتفاع 17هزار و 453واحد قرار گرفت.
در اين بازار هم امروز سهامداران شرکت‌هاي تهيه توزيع غذاي دنا آفرين فدک، تجارت الکترونيک پارسيان کيش و پتروشيمي مارون بيشترين رشد را داشتند و شرکت‌هاي بانک دي، بيمه پاسارگاد و صنعتي و معدني شمال شرق شاهرود بيشترين کاهش قيمت را داشتند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره