نماد آخرین خبر
  1. مهم
جامعه و حوادث

قطعی برق روی اعصاب مردم؛ گزارش‌های خود را از خاموشی‌ها با ما در میان بگذارید

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
قطعی برق روی اعصاب مردم؛ گزارش‌های خود را از خاموشی‌ها با ما در میان بگذارید

آخرين خبر/ با اعلام رسمي وزارت نيرو و با توجه به کمبود برق تصميم بر اين شد که از شنبه اول خرداد برق مناطق مختلف کشور در ساعات تعيين شده قطع گردد اما طبق گزارش هاي رسيده و برخي شکايات مردمي اين موضوع را نشان مي دهد که وزارتخانه مربوطه برنامه ريزي خوبي در اين مورد نداشته است.

بر اساس آخرين آمار سرعت رشد مصرف برق در کشور افسارگسيخته شده و طي روزهاي اخير، شاهد ثبت پيک‌هاي مصرف برق به مقاديري هستيم که در زمان مشابه سال‌هاي گذشته بي سابقه بوده اند. علت اين رشد بي سابق مصرف برق البته هنوز به طور قطع مشخص نيست که آيا به خاطر سو مديريت ها اتفاق افتاد و يا مصرف بي رويه برق در موضوع ارز ديجيتال و يا صادرات برق. هر چه هست اين امر براي مردم مشکلات زيادي در پي داشت.

ماجرا از اين قرار است که تصميم وزارت نيرو براي قطع ساعتي برق در مناطق مختلف موجب شد که مردم  با مشکلات عديده اي مواجه شوند.

خيلي از مردم گفته اند بدون اطلاع قبلي وزارت نيرو براي چند روز متوالي برق آن ها  قطع گرديد.

علاوه بر اين عدم تعيين دقيق مناطقي که در ساعت هاي معين برق ندارند  اما بي نظمي انجام شده  شهروندان را غافلگير کرد.زيرا که مردم  طبق برنامه اعلامي خود را براي ساعات قطعي آماده مي کنند. 

همچنين اکنون فصل امتحانات دانش آموزان هم هست و با توجه به شرايط کرونايي بسياري از آن ا بايد به صورت مجازي امتحان بدهند که اين مشکلي بر مشکلات دانش آموزان و معلمان اضافه کرده است.

 گفتني است بي نظمي و مخدوش بودن برنامه اعلامي براي قطعي برق ممکن است موجب شود که وسايل خانگي که با برق کار مي کنند دچار مشکلات فراواني نموده است.

قطعي برق البته حاشيه هاي ديگر هم داشته است وهاب زاده مشاهده وزير بهداشت در توئيتي نوشت:

همچنين روز گذشته در اتفاقي نادر قطعي برق براي شطرنج بازان کشورمان دردسر ساز شد.

هم وطنان عزيز مي توانند مشکلات خود را در اين موضوع با آخرين خبر در ميان بگذارند.

به پيج اينستاگرامي «آخرين خبر» بپيونديد
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره