ایران خودرو ۲۰۶ به خودروهای دیگر به غیر از پارس قابل تبدیل است :
بروزرسانی
- توقف توليد 206 طي ماه هاي گذشته باعث تاخير در تحويل اين خودرو به مشتريان شده است.
توقف توليد 206 طي ماه هاي گذشته باعث تاخير در تحويل اين خودرو به مشتريان شده اما با توجه به ادامه اين روند تاخيري مسوولان ايران خودرو در تلاشند تا مشتريان خود را به سمت خريد خودرويي ديگر از سبد محصولات خود سوق دهند. با اينحال برخي از متقاضيان خريد 206 از اين سياست چندان خشنود نيستند.
يکي از خوانندگان خبرآنلاين مي نويسد: با سلام در مورد تحويل 206پيگير باشيد من 206sdv2ارديبهشت ماه ثبت نام کردم با موعد تحويل مرداد91الان در مراجعه به نمايندگي مي گويند يا بايد به پارس دوگانه ويا به 405دوگانه تبديل کنيد. اين توهين بزرگي به من بود اين همه صبر کرديم و الان اين جواب را بايد بدهند! اگر پارس ميخواستيم همان اول پارس مينوشتيم متاسفانه ما چيزي به عنوان دفاع از مشتري نداريم و با سود ناچيزي که ايران خودرو ميدهد (20%ساليانه روز شمار) پول ما نهايتا 8700000 شده يعني ماکزيمم 700000 تومان سود کرده ايم . پيگيري کنيد که چرا جاي 206 رانا نميدهند چون در سطح 206 است.
اين درحالي است که عبدالله بابايي معاونت بازاريابي و فروش ايران خودرو تاکيد دارد: طي بخشنامه اي که به تمام نمايندگي ها ارسال شده اين نمايندگي ها تنها مجاز هستند خودرو 206 را به خودروهايي چون ال 90، پارس و پارس اتوماتيک در ازاي 206 و 207 اتوماتيک تبديل کنند.
به گفته بابايي، در صورت تبديل ،خودرو در سريع ترين زمان تحويل داده خواهد شد.و البته گويا به دليل مشکلات در تحويل رانا 206 قابل تبديل به رانا هم نيست