نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موسیقی

استاس تونه؛ هنرمندی که با گیتارش معجزه می کند

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی

آخرین خبر/ اگر از علاقه مندان موسیقی، به خصوص از علاقه مندان ساز گیتار هستید بی شک نام استاس تونه به گوشتان خورده است. اجراهای عجیب و غریب و بسیار جالب این هنرمند گیتاریست انسان را به وجد می آورد. او زاده 24 آپریل سال 1975 است. اصالتاً اهل اوکراین است،  تنها 8 ساله بود که نواختن ساز گیتار را شروع کرد و تا آن زمان این ساز را کنار نگذاشته است. او به همراه یک ویولون نواز شروع به اجراهای خیابانی کرد. اجراهایی که جمعیت زیادی را به دورش جمع می کرد. فیلم های کوتاهی از این اجراها در بسیاری شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام بسیار پخش شده است و بازدید بسیار دارد. مدتی بعد نیز به تنهایی به سراسر جهان سفر کرده و کنسرت هایی متعدد را برگزار کرد.

او از نوازندگان بزرگ در زمینه گیتار است و توانسته کنسرت هایی با شکوه برگزار کند. کنسرت هایی که خیلی زود بلیط آن ها تا آخرین دانه فروخته می شوند. بیشتر این اجراها تک نوازی هایی عجیب هستند که شنونده را به وجد می آورند.

شاید برای خیلی از طرفداران استاس تونه جالب باشد که بدانند او در یک فیلم سینمایی بازی کرده است. بله نام فیلم “خورشید ششم” است. در این فیلم او نقش یک سرگردان به نام تروبادور را بازی کرده است. گرچه خیلی در این باره صحبتی نشده است و در بسیاری از وبسایت ها در این باره چیزی پیدا نمی کنید.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره