نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موسیقی

جزئیات همکاری بابک زرین با یک خواننده جدید

منبع
مهر
بروزرسانی
جزئیات همکاری بابک زرین با یک خواننده جدید

مهر/ بابک زرین آهنگساز و تهیه کننده موسیقی در تشریح تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود از همکاری با یک خواننده جدید و برگزاری فصل اول کنسرت‌های این خواننده در روزهای پیش رو خبر داد.

بابک زرین از آهنگسازان شناخته شده حوزه سینما، تلویزیون و تئاتر که طی ماه های اخیر در زمینه تهیه کنندگی نیز به فعالیت مشغول شده ضمن تشریح تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود از آغاز به کار خواننده ای جدید به نام محمدرضا منصوری خبر داد و بیان کرد: این روزها مشغول آماده سازی قطعاتی تازه برای اجرا در کنسرت محمدرضا منصوری هستیم که قرار است اولین بار روز بیست و ششم مهر ماه در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شود.

وی درباره جزئیات این همکاری گفت: پس از قردادی که برای همکاری با محمدرضا منصوری خواننده جوان موسیقی ایرانی برای تولید چندن کار از جمله تیتراژ سریال «سنجرخان» به کارگردانی محمدحسین لطیفی بستیم و این قطعات منتشر شد، در ادامه فعالیت‌هایمان به این نتیجه رسیدیم که کنسرتی نیز با قطعات آماده شده برگزار کنیم. البته با توجه به علاقه مندی خواننده نسبت به آثار زنده یاد همایون خرم، پنج قطعه نیز از کارهای او انتخاب و تبدیل به قطعات پاپ شده است و در نهایت ۱۸ قطعه را برای اجرایی تلفیقی از آثار من و آثار زنده یاد خرم آماده کردیم تا در کنسرت اجرا کنیم.

زرین درباره انتخاب ارکستر نوای آفتاب برای نواختن قطعات این کنسرت گفت: با چند ارکستر بزرگ برای اجرای قطعات این کنسرت صحبت کردیم. در مذاکره با دوستان و پیشنهاداتی که مطرح شد، پس از بررسی و حضور در کنسرت امین سالمی، ارکستر نوای آفتاب را برای اجرای قطعات این کنسرت انتخاب کردیم و خوشبختانه آشنایی قبلی من با آقای سالمی هم باعث شد که این همکاری سریع تر شکل بگیرد چرا که با این هنرمند برای اجرای کنسرت سالار عقیلی همکاری کرده بودیم و اتفاقا خیلی هم مورد استقبال قرار گرفته بود.

این نوازنده و آهنگساز ایرانی درباره آشنایی‌اش با محمدرضا منصوری خواننده کار نیز گفت: من با آقای منصوری از سال ۱۴۰۱ آشنا شدم، پیش از این هم با دیگر خواننده‌هایی که شناخته شده نبودند مثل سعید شریعت و خیلی دیگر از خوانندگان کار کرده بودم و این دغدغه را هیچ وقت نداشتم که آثارشان با استقبال مخاطب مواجه نشود و خوشبختانه بعد از مدتی این خواننده‌ها پیشرفت کردند و شناخته شدند. من معتقدم هر آنچه که با عشق ساخته می‌شود، به دل مردم هم می‌نشیند. مسیری که من سعی کردم همه این سال‌ها با عشق موسیقی را دنبال کنم.

وی ادامه داد: قطعاتی که با محمدرضا منصوری کار کردیم مثل «بانوی باران»، قطعه «سنجرخان» و خیلی قطعات دیگر و همینطور کارهای همایون خرم برای این کنسرت همه تنظیمات من است که قرار است در ۲ سانس و در یک روز در برج میلاد به اجرا برسند و اگر مورد استقبال قرار بگیرد در سانس‌های دیگر هم تکرار شود.

زرین در پاسخ به اینکه ممکن است در شهرهای دیگر ایران هم کنسرت بگذارند یا خیر، گفت: بله حتما چون من در مقام تهیه کننده کار هم هستم، تولید را ادامه می دهیم و ممکن است بعد از تهران در دیگر شهرها کنسرت و حتی تور خارج از کشور نیز داشته باشیم.

وی درباره فعالیت در مارکت موسیقی گفت: ۲ کار جدید به صورت سریال داریم که قرار است از پلتفرم ها به زودی پخش شود و مشغول نوشتن آنها هستم. یکی «شغال» بهرنگ توفیقی که اتفاقا در مرحله فیلمبرداری است و الان خبرش پخش شده و دیگری هم «گشتاپو» از محمدحسین لطیفی که در حال آماده سازی هستند.

زرین در پایان یادآور شد: در این مدت با خواننده‌های دیگری مثل رضا یزدانی و شهاب مظفری هم کار کردم، کار با شهاب مظفری یک کنسرت نمایش است که قرار است آلبوم موسیقی داشته باشد، با محمد رحمانیان برای کارگردانی این کار صحبت کردیم و قرار است که امسال این کار به اجرا برسد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره