نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موسیقی

یک قطعه‌ موسیقی برای پاسداشت «حسین علیزاده»

منبع
ايسنا
بروزرسانی

ایسنا/ قطعه موسیقی «نوروز ۶۲» با ارکستراسیون جدید به مناسبت هفتاد و سومین سالروز تولد حسین علیزاده با همیاری و مشارکت موسیقیدانان ایرانی از سوی «سال‌نوای موسیقی ایران» به حسین علیزاده تقدیم و منتشر شد.

علی جعفری پویان (نوازنده ویولن) گفت: قطعه موسیقی «نوروز ۶۲» با ارکستراسیون جدید به صورت بین المللی از سوی نشر «رومی» منتشر و در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفت. این اثر به مناسبت هفتاد و سومین سالروز تولد این استاد گرامی تهیه و تنظیم شده است و به شکل یک هدیه شنیداری از سوی «سال‌نوا» و با همیاری و مشارکت دوستان هنرمندم و به پاس همکاری مستمر استاد حسین علیزاده با «سال‌نوا» به ایشان تقدیم شده است.

مدیر هنری «سال‌نوا» در ادامه بیان کرد: «نوروز ۶۲» بازآفرینی یکی از آثار استاد علیزاده است که سال ۱۳۶۲ توسط ایشان آهنگسازی و اجرا شد. تنظیم نسخه بازآفرینی شده این اثر برای تار، تمبک و ارکستر زهی به عهده امیر اسلامی بوده است.

عوامل تولید این اثر عبارتند از: شورش رعنائی (تار)، حمید قنبری (تمبک)، علی جعفری پویان (ویولا و ویولن اول و دوم)، نگار نوراد (ویولنسل)، عادل اصغرزاده (کنترباس)، حامی حقیقی (میکس و مسترینگ).

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره