نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موسیقی

کلیپی از خواننده قدیمی که بازگشتش به صحنه خبرساز شده است

منبع
همشهري آنلاين
بروزرسانی

همشهری آنلاین/ کنسرت یکی از خوانندگان دهه پنجاهی توانست توجه ها را به خود جلب کند و خیلی ها برای یادآوری خاطرات خود به کنسرت این خواننده قدیمی رفتند که حالا مدیریت مجموعه هتل ها را در یکی از شهرهای شمالی دارد.

محسن قمی حضورش در عرصه موسیقی را در دهه پنجاه و با همکاری با ناصر چشم آذر و آندرانیک آغاز کرد. او که از شاگردان مرتضی حنانه بوده در نیمه دهه پنجاه با قطعه «دارم از یاد تو میرم» به شهرت می رسد.
قمی یکی از خواننده های پاپ قدیمی است که سال ها صاحب و مدیریت مجموعه هتل هایی در یکی از شهرهای شمالی را دارد. این خواننده قدیمی گویا در یک دهه گذشته هفت آلبوم منتشر کرده است. آلبوم هایی همچون چمخاله، گریه بسه، فراموشی، عشق، آوازه‌خوان و دل تنها و تعدادی تک قطعه. بعد از سال ها تصمیم گرفت برای یک شب در بزرگترین سالن موسیقی کنسرت خود را برگزار کند. حضور دوباره این خواننده سرمایه دار در سالن هتل اسپیناس برای خیلی ها جذاب بود. هر چند برخی از مخاطبان از کیفیت پایین صدا ناراضی بودند اما کنسرت این خواننده قدیمی نوستالژی هایی را برای طرفدارانش زنده کرد. سالن هتل اسپیناس که بیشترین صندلی را در میان سالن های برگزارکننده موسیقی دارد در روز اجرای این خواننده دهه پنجاهی توانست فروش خوبی داشته باشد.

البته در کنسرت قمی برخی از هنرمندان هم حضور داشتند که می توان به شهرام ناظری، محمدرضا عیوضی، بابک صحرایی، بابک زرین، میلاد ترابی، میلاد فرهودی و... اشاره کرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar