نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
  2. برگزیده
موسیقی

«لیان» این بار برای «وطن» خواند

منبع
آخرين خبر
بروزرسانی
«لیان» این بار برای «وطن» خواند

آخرین خبر/ کنسرت گروه «لیان» شامگاه 6 آبان با حضور دو چهره ویژه و اتفاقات و سخنان عجیب از سوی محسن شریفیان در برج میلاد برگزار شد. 

محسن شریفیان:

🔻 متاسفانه در زمانه ای زندگی می کنیم که اگر هنرمندی درباره «وطن» و عشق اش به سرزمین مادری حرف بزند، «مزدور» خطاب میشود!

🔻 این ضعف فرهنگی را باید در ابتدا از ضعف مدیریت کلان فرهنگی این کشور با این تاریخ و پیشینه دانست. من یک مزدور ام که امروز میخواهم برای وطنم بخوانم و ساز بزنم. وطن خط قرمز ماست و در این روزهای ملتهب، متاسفم که حتی هنرمندان تاثیرگذار از اینکه بخواهند شهادت سربازان بی ادعای ارتش را تسلیت بگویند، هراس دارند. آقای مدیر، شما عامل اصلی این دو قطبی تاسف آور هستید.

🔻برای خلیج فارس، برای جزایر ایرانی و جغرافیای این کشور جان میدهیم. ما در «لیان» به همه آدمهایی که به کنسرت مان می آیند یاد می دهیم که ارزش های ملی، فراتر از هر جنگ سیاسی و اعتقادی است. مالکیت جزایر سه گانه ایرانی چیزی نیست که دولت محترم امارات بخواهد این بازی های روانی را در جهان رو کند. ما به احترام قوم عرب در ایران، آثاری را امشب به زبان عربی اجرا خواهیم کرد و از قلب تهران این پیام مشخص را به جهان مخابره میکنیم که جغرافیای این خاک، غیر قابل تغییر است.

🔻بیش از یک سال است که من با وثیقه سنگین بخاطررقصیدن تعداد محدودی تماشاگر در کنسرت تالار وحدت، بیرونم! قاضی محترم به من گفت اگر بروی و برای شهدا بخوانی، حکم ات را تلطیف و وثیقه را برمیدارم! نپذیرفتم و گفتم شما با این کار به شهدا توهین و بی احترامی می کنید. خون شهدا به قدری اهمیت و مسئولیت دارد، که باید فقط و فقط سر تعظیم جلوی آنها فرود آورد. من هرگز برای خلاصی از وثیقه و حکم، به آنها بی احترامی نخواهم کرد. امشب اما همه این کنسرت را به خون پاک شهدای ارتشی تقدیم می کنیم و از آن قاضی محترم می خواهم زودتر حکم من را به تندترین حالت ممکن صادر کند!


به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره