نماد آخرین خبر
  1. جذاب ترین ها
موسیقی

تلاش برای انتقال «اقتدار» در تیتراژ «هشت پا»

منبع
مهر
بروزرسانی
تلاش برای انتقال «اقتدار» در تیتراژ «هشت پا»

مهر/ حسین حقیقی خواننده موسیقی پاپ که این روزها موسیقی تیتراژ سریال «هشت پا» به کارگردانی احمد معظمی و آهنگسازی امیرحسین سمیعی با صدای او پیش روی مخاطبان قرار گرفته، درباره حضورش در این پروژه تلویزیونی گفت: موسیقی تیتراژ سریال «هشت پا» هشتمین پروژه ای است که در قالب موسیقی تیتراژ آن را خواندم. ملودی که بعد از موسیقی تیتراژ فیلم سینمایی «هناس» به نوعی دومین اثری است که در آن سعی شده، محتوا براساس سوژه به مخاطب ارائه شود. مسیری که خوشبخانه با استقبال مخاطبان هم رو به رو شده و بعد از آثار این چند وقت بنده از جمله موسیقی تیتراژ «ضد» توانسته با محبت مخاطبان مواجه شود. فضایی که به نوعی دومین همکاری من با آقای شفیعی به عنوان تهیه کننده نیز محسوب می شود.

وی افزود: بسیار خوشحالم که موسیقی این تیتراژ در قالب همکاری با هنرمندی چون امیرحسین سمیعی انجام شده است چرا که وی علاوه بر تسلط در حوزه آهنگسازی، در زمینه خوانندگی نیز مهارت های بسیار خوبی دارد که موجب شد اعتماد بسیار خوبی بین هر ۲ طرف ایجاد شود. این در حالی است که طبیعتا یک خواننده برای خوانش یک اثر درست و قابل توجه نیازمند یک گروه قدرتمند محتوایی در حوزه ترانه، آهنگسازی و تنظیم است که خوشبختانه در این پروژه وجود داشت و من را ترغیب کرد تا براساس این شرایط درست با امیرحسین سمیعی همکاری داشته باشم.

تلاش برای انتقال «اقتدار» در تیتراژ  «هشت پا»/ حال خوب یک گروه

این خواننده در بخش دیگری از صحبت های خود بیان کرد: آنچه در محتوای موسیقی تیتراژ «هشت پا» برای همه ما دارای اهمیت زیادی بود، انتقال حس اقتدار به شنونده و بیننده سریال است. موسیقی که در آن علاوه بر این‌ها حس حرکت و غلبه بر مشکلات نیز مورد توجه بود. مسیری که می تواند تلاش های نیروی انتظامی را به بیننده انتقال دهد به عنوان مثال در جایی از موسیقی چنین آمده که «باید راهی بشم اما مسیر و مقصدم رازه / همون بهتر که راهی نیست، قدم هام راهو می‌سازه» در این ترجیع بند هم ملودی حس اقتدار و حرکت دارد و هم سازها با شکوه می نوازند. مسیری که من به عنوان خواننده سعی کردم آن را با تمام توان به مخاطبان ارائه دهم.

حقیقی در پایان درباره دیگر فعالیت های موسیقایی خود توضیح داد: چند اثر عاشقانه و نشاط‌بخش تولید کرده ام که هم اکنون در مرحله اخذ مجوز هستند و در فواصل زمانی مختلف پیش روی مخاطبان قرار می گیرند. البته در تدارک برگزاری کنسرت هم هستم که به زودی جزییات آن منتشر خواهد شد.

سریال «هشت پا» به کارگردانی احمد معظمی، تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی و نویسندگی علی طالب آبادی از چهارشنبه ۱۸ مهر هر شب ساعت ۲۲:۱۵ روی آنتن شبکه یک تلویزیون می‌رود.

این سریال جاسوسی- پلیسی، محصول جدید سیما فیلم با مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی فراجا (ناجی هنر) است که به مناسبت هفته نیروی انتظامی در بیست قسمت روی آنتن خواهد رفت.

سعید چنگیزیان، نادر سلیمانی، ایوب آقاخانی، محمد صادقی، احمد نجفی، سپند امیرسیلمانی، علیرضا جلالی‌تبار، ایرج نوذری، محسن بهرامی، حمید ابراهیمی، علیرضا مهران، محمد فیلی، علی اوسیوند، افسانه چهره‌آزاد، مینا وحید، رویا جاویدنیا، سودابه بیضایی، کمند امیرسلیمانی، هلیا امامی و تعدادی دیگر از هنرمندان بازیگران اصلی سریال «هشت پا» هستند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar