نماد آخرین خبر

ادعاهای ضد و نقیض درباره عطیة الله و پرسپولیس

منبع
ورزش 3
بروزرسانی
ادعاهای ضد و نقیض درباره عطیة الله و پرسپولیس

ورزش 3/رسانه های مصری و مراکشی، ادعاهای ضد و نقیضی را درخصوص یحیی عطیة الله منتشر کرده اند.ادعاهای ضد و نقیض درباره عطیة الله و پرسپولیس

 رسانه های مصری و مراکشی، ادعاهای ضد و نقیضی را درخصوص وضعیت یحیی عطیة الله و آینده او منتشر کرده اند. چندین رسانه مصری مدعی شده اند که این بازیکن در آستانه پیوستن به الاهلی و سایت دیگری از پرسپولیسی شدن ملی پوش مراکشی خبر داده است.

وب سایت المصری الیوم در خبری آورده است:

رسانه‌های مصری اعلام کرده‌اند که هیئت مدیره باشگاه الاهلی به ریاست محمود الخطیب، به توافق نزدیک شده تا یحیی عطیه‌الله، مدافع چپ تیم سوچی روسیه، را به صورت قرضی به خدمت بگیرد تا تیم را در دوره نقل و انتقالات تابستانی جاری تقویت کند.

منابعی به "المصری الیوم" اعلام کردند که باشگاه الاهلی درخواست کرده تا عطیه‌الله را به مدت یک سال به صورت قرضی به خدمت بگیرد. این اقدام به دلیل نگرانی‌ها از سن ۲۹ سالگی مدافع چپ مراکشی است که ممکن است چالشی در زمینه پایداری و آمادگی بدنی ایجاد کند.

همان منابع تأیید کردند که الاهلی تمام حقوق بازیکن را به عهده خواهد گرفت و علاوه بر آن مبلغی نیز به تیم سوچی روسیه پرداخت خواهد کرد تا انتقال این بازیکن به این تیم تسهیل شود.

این انتقال یکی از تصمیمات مارسل کولر، سرمربی سوئیسی تیم فوتبال الاهلی است که به دنبال یافتن جایگزینی مناسب برای مدافع چپ تونسی، علی معلول، جهت تقویت گزینه‌های دفاعی در فصل آینده است.

رسانه کورة پلاس مصر نیز در خبری نوشته است:

یک منبع در باشگاه الاهلی اعلام کرد که محمد علی بن رمضان، بازیکن فرانس واروش مجارستان و یحیی عطیه‌الله، مدافع چپ سوچی روسیه، موافقت خود را برای پیوستن به الاهلی اعلام کرده‌اند.

مارسل کولر، سرمربی سوئیسی الاهلی، خواستار جذب یحیی عطیه‌الله شده است تا جایگزین مناسبی برای علی معلول، مدافع تونسی تیم باشد که از ماه می به دلیل مصدومیت در فینال لیگ قهرمانان آفریقا غایب است.

این‌ منبع اعلام کرد که الاهلی دو پیشنهاد رسمی برای خرید بن رمضان از فرانس واروش مجارستان و یحیی عطیه‌الله از سوچی روسیه ارائه کرده است. الاهلی خواستار جذب این دو بازیکن به صورت قرضی با گزینه خرید است. این منبع افزود که مذاکرات برای توافق بر سر مبلغ مالی این دو انتقال همچنان در حال انجام است.
باشگاه روسی اعلام کرده که یحیی عطیه‌الله در تمرینات تیم غایب بوده و دسترسی به او مشکل شده است. با این غیبت، آینده او در تیم نامشخص است و هنوز تصمیمی برای ماندن یا ترک تیم در تابستان جاری گرفته نشده است.
پس از اعلام غیبت یحیی عطیه‌الله در تمرینات تیم روسی، او در شهر آسفی مراکش دیده شده که در جلسات حفظ قرآن کریم شرکت می‌کند. ویدیوهایی از یحیی عطیه‌الله در حال تحصیل قرآن کریم در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و بازتاب زیادی داشته است.
رسانه‌های مراکشی گزارش داده‌اند که حضور یحیی عطیه‌الله در مراکش ممکن است به مذاکرات با یکی از باشگاه‌ها برای تعیین آینده‌اش پیش از آغاز فصل جدید مرتبط باشد.
از سوی دیگر، رسانه مراکشی «زوم‌نیوز» مدعی شد که یحیی عطیه‌الله، مدافع چپ تیم فوتبال سوچی روسیه در یک قدمی انتقال به پرسپولیس ایران قرار دارد. این رسانه مراکشی نوشت که «اورلوف، مدیر ورزشی تیم سوچی نیز تایید کرد که این بازیکن در آستانه انتقال به پرسپولیس است».
باید دید که بالاخره این بازیکن مراکشی چه تیمی را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب خواهد کرد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره