logo
  1. برگزیده
سیاسی

کوثری: بزرگان جبهۀ انقلاب پیگیر اجماع نامزدها هستند

منبع
فارس
بروزرسانی
کوثری: بزرگان جبهۀ انقلاب پیگیر اجماع نامزدها هستند

فارس/ نماینده مردم تهران در مجلس ضمن تأکید بر لزوم وحدت نامزدهای جبهه انقلاب گفت: بزرگان جبهه انقلاب پیگیر اجماع هستند و‌ ما هم برای این مسئله تلاش خواهیم کرد.

محمد اسماعیل کوثری نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی ضمن تأکید بر «لزوم اجماع نامزدهای جبهه انقلاب»، گفت: اگر نیت کاندیداهای انتخابات خدمت باشد که ان‌شاءالله این طور است باید عزیزانی که از طرف شورای نگهبان تأیید شدند به نحوی عمل کنند که رضایت خداوند و مردم را جلب کنند.وی افزود: مردم برای این نظام زحمات بسیاری کشیدند. جوان‌های خود را تقدیم انقلاب کردند. به همین دلیل از کاندیدها انتظار دارند که بر اساس مصلحت حرکت کنند.

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نامزدها باید در قالب وحدت و یکپارچه شدن با یکدیگر کنار بیایند تا فرد اصلح را از بین خود انتخاب کنند. به این وسیله شهد شیرین دولت سیزدهم ادامه پیدا می‌کند.کوثری با اشاره به دغدغه مردم نسبت به اجماع جبهه انقلاب، گفت: انتظار همه بر این است که اجماع صورت گیرد. با هر کسی که صحبت می‌کنم می‌پرسد چه خواهدشد؟ بنده در پاسخ گفتم که کمی باید تأمل کنیم تا نامزدها نظرات خود را بدهند.وی تأکید کرد:‌ اجماع توسط برخی از بزرگان در حال پیگیری است.

کاندیداها هم بهتر از ادوار گذشته با هم صحبت می‌کنند. نشست‌هایی هم با یکدیگر داشته‌اند. امیدوارم به نتایج خوبی ختم شود. بنده هم در حد توان خودم برای اجماع نامزدهای جبهه انقلاب تلاش خواهم کرد.نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت اجماع، گفت: اگر اجماع صورت نگیرد منجر به پخش رأی جبهه انقلاب خواهد شد که این امر منجر به اتلاف زحمات زحمتکشانی خواهد شد که در راه نظام و انقلاب جانفشانی کردند.
کوثری در خاتمه خاطر نشان کرد: در صورت عدم اجماع اهداف مقام معظم رهبری ممکن است با وقفه رو‌به‌رو شود. کاندیدها باید به این مسائل فکر کنند و در نهایت هم باید پاسخگوی ملت باشند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره
اخبار بیشتر درباره