logo
  1. برگزیده
سیاسی

طعنه سنگین پزشکیان به زاکانی: گفت نمی‌گذارم تو رئیس‌جمهور شوی، مگر تو چه‌کاره‌ای؟!

منبع
خبرگزاري دانشجو
بروزرسانی

خبرگزاری دانشجو/ مسعود پزشکیان گفت: گروهی فکر می‌کنند عقل کل بوده و بقیه مردم اجنبی و خود فروش هستند ما برای اینکه این بازی را بهم بزنیم و تنها یک گروه در صحنه نباشند باید در صحنه حضور داشته باشیم.

بنابر گزارش جماران، وی در جمع مردم سنندج گفت: ما مسئولان و هر کسی که در جامعه زندگی می‌کند باید در مقابل صحبت‌های خود عمل داشته باشد. آیا ما به وعده‌های خود صادق هستیم؟ اگر ما و حاکمان به مردم با این دید نگاه کنیم؛ شکاف در جامعه و قومیت‌ها وجود نخواهد داشت. زیرا گروهی فکر می‌کنند عقل کل بوده و بقیه مردم اجنبی و خود فروش هستند ما برای اینکه این بازی را بهم بزنیم و تنها یک گروه در صحنه نباشند باید در صحنه حضور داشته باشیم. تمام کسانی که در این خاک زندکی می‌کنند، حق انتخاب دارند.
وی با اشاره به اظهارات شب گذشته زاکانی گفت: شب گذشته فردی گفت؛ نمیگذارم رئیس جمهور شوی، مگر تو چکاره‌ای؟! مردم تصمیم می‌گیرند که به چه کسی رای بدهند یا نه. مردم اگر در صحنه باشند، ثابت خواهند کرد که اینگونه نخواهد بود. امیدوارم با حضور شما اقتدار را برگردانیم. ما با قدرت جلوی تبعیض و فساد خواهیم ایستاد.
گفتنی است که شب گذشته جدالی میان مسعود پزشکیان و علیرضا زاکانی در سومین مناظره انتخابات ریاست جمهوری شکل گرفت، پزشکیان خطاب به زاکانی گفت: «تا آخر میمانی دیگر؟»
در ادامه زاکانی هم پاسخ داد: «حتما می مانم تا تو رئیس جمهور نشوی!»

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar