نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

دعوت شورای «اجماع نیروهای انقلاب» برای حمایت از جلیلی

منبع
ايسنا
بروزرسانی
دعوت شورای «اجماع نیروهای انقلاب» برای حمایت از جلیلی

ایسنا/ شورای عالی اجماع نیروهای انقلاب با انتشار اطلاعیه‌ای از هواداران کاندیداهای مستعفی و حامی سعید جلیلی دعوت کرد تا از او در دومین دور انتخابات ریاست‌جمهوری حمایت کنند.

در این بیانیه آمده است:

«همانطور که در بیانیه نخست «شورای عالی اجماع نیروهای انقلاب» اشاره شد، آقایان دکتر محمد باقرقالیباف و دکتر سعید جلیلی، مصلحت جبهه‌ انقلاب را در ادامه رقابت دیدند و حداکثر تلاش خود را در رقابتی سازنده با معرفی برنامه های خود برای انتخاب توسط مردم عزیز بکار گرفتند. از این دو برادر عزیز که از سرمایه‌های جبهه انقلاب هستند و ستادها و هواداران آنها صمیمانه تشکر می‌کنیم.

اکنون که انتخابات به دور دوم رفته است، ضمن تشکر از تلاش همه نامزدهای انتخابات و قدردانی از مشارکت شما ملت عزیز ایران در دور اول انتخابات، تقاضامندیم که با حضور گسترده خود در دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، دشمنان ملت ایران را مایوس کنید.

همچنین، از نیروهای انقلابی و آقایان دکتر قالیباف، زاکانی و قاضی‌زاده هاشمی تقاضا می‌کنیم مطابق دغدغه‌های انقلابی و ملی خود، ستادها و هواداران‌شان را به حمایت از جناب آقای دکتر جلیلی دعوت کنند تا جبهه انقلاب بتواند برنامه‌های باقی مانده خود را اجرایی و مشکلات کشور را در ادامه راه دولت شهید رییسی مرتفع سازد.»

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره