نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

مطهری: فکر بسته جلیلی در روابط بین‌الملل و تحریم‌ها مردم را نگران کرده است

منبع
بروزرسانی
مطهری: فکر بسته جلیلی در روابط بین‌الملل و تحریم‌ها مردم را نگران کرده است

اقتصاد ۱۰۰/ نماینده ادوار مجلس گفت: بخش قابل توجهی از کسانی که به انتخابات بدبین بودند و آن را مهندسی شده می دانستند، در دور دوم به پزشکیان رأی می دهند.

علی مطهری نایب رییس پیشین مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که چرا مشارکت در این دوره قابل قبول نبود با توجه به اینکه همه اصلاح طلبان حضور داشتند؟ و برای دوره بعدی، مشارکت چگونه خواهد بود؟ گفت: مشارکت در این دوره قابل قبول نبود چون اولا فرصت کافی برای به حرکت در آمدن جامعه وجود نداشت. ثانیا عده ای فکر می کردند نتیجه از قبل مشخص شده و یکی از آقایان قالیباف و جلیلی انتخاب می شوند.
او در گفتگو با اقتصاد ۱۰۰، افزود: نارضایتی های مردم از جهات مختلف دلیل دیگر مشارکت کم بوده است اکنون که آقای پزشکیان به دور دوم راه پیدا کرده، بدبینیِ آن افراد به سلامت انتخابات و اعتقاد آنها به مهندسی بودن انتخابات کمرنگ شده و پیش بینی می شود که بخش قابل توجهی از آنها در دور دوم شرکت می کنند.‌
علی مطهری ادامه داد: نکته دیگر اینکه عده زیادی فکر می کردند آقای قالیباف به دور دوم راه پیدا می کند و چندان نگران نبودند اما اکنون که آقای جلیلی راه پیدا کرده است با توجه به فکر بسته ایشان درباره روابط بین الملل و مسئله تحریم ها و در نتیجه افزایش سختی های غیر ضروری بر مردم، نگران شده اند و برای اینکه ایشان رأی نیاورد در دور دوم شرکت می کنند و به آقای پزشکیان رأی می دهند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar