نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

جبلی: در مواردی که بازار ارز دچار تلاطم می‌شد با همکاری بانک مرکزی به مدیریت بازار ارز کمک کردیم

منبع
ايسنا
بروزرسانی

ایسنا/ رییس سازمان صدا و سیما گفت: در اولین روزهای شکل‌گیری دولت با هک سامانه‌های سوخت روبرو بودیم که با تعامل خوب رسانه ملی و وزارت نفت با کمترین هزینه اجتماعی و اقتصادی از این بحران عبور کردیم. همچنین در آزادسازی سواحل، رسانه ملی در کنار دولت ایستاد.

پیمان جبلی گفت: در حوزه تعامل و همکاری رسانه ملی و دولت سرفصلی‌هایی دارم. بیان دستاوردهای دولت از وظایف رسانه ملی است. در دولت سیزدهم این تعامل در بهترین شکل خودش بود، چون رئیس‌جمهور شهید نگاه ویژه‌ای برای رسانه قائل بود. ایشان مکرر می‌گفت «هر کاری خواهید بکنید پیوست رسانه‌ای و فرهنگی داشته باشد.» این راهبرد رئیس‌جمهور شهید منجر به استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی تعامل دولت و رسانه ملی شد که در دولت‌های گذشته بی‌سابقه بود.

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: در اولین روزهای شکل‌گیری دولت با هک سامانه‌های سوخت روبرو بودیم که با تعامل خوب رسانه ملی و وزارت نفت با کمترین هزینه اجتماعی و اقتصادی از این بحران عبور کردیم. در آزادسازی سواحل، رسانه ملی در کنار دولت ایستاد.

وی ادامه داد: در تصمیمات دولت برای ریل‌گذاری و انجام وظایف قانونی به طور تمام قد ایستادیم. مثل پنجره واحد دولت الکترونیک و ترویج کالابرگ الکترونیک. در مدیریت مصرف برق نیز با وزارت نیرو همکاری داریم. در فصل زمستان نیز در مدیریت گاز خانگی و شهری با وزارت نفت همکاری داشتیم. مدیریت بازار ارز را با بانک مرکزی انجام دادیم. مدرسه تلویزیون ایران را با همکاری شبکه آموزش و وزارت آموزش و پرورش مدیریت کردیم. در حوزه دانش‌بنیان‌ها در ابتدای اخبار رسانه ملی اخبار مهم این حوزه اطلاع‌رسانی شد.

جبلی گفت: با راه‌اندازی ۲۰۰ کانال تلویزیونی در انتخابات مجلس به مشارکت مردم کمک کردیم. در حوزه وزارت ارشاد کمک به اطلاع‌رسانی در بخش‌های مختلف داشتیم. در حوزه صوت و تصویر فراگیر با ارشاد همکاری کردیم که منجر به رفع چالش‌های زیادی شد.

رئیس سازمان صدا و سیما گفت: حضور اعضای دولت در شش ماهه سال ۱۴۰۰ در شبکه‌های صدا و سیما ۱۴۰۸ ساعت، در سال ۱۴۰۱ به ۲۵۹۷ ساعت و ۲۱۰۶ ساعت در سال ۱۴۰۲ بود. ۳۱ برنامه صف اول روزانه به مدت یک ساعت در اختیار دولتمردان قرار گرفت.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر