نماد آخرین خبر

سخنگوی جدید سپاه: باید برد عملیات رسانه‌‎ای سپاه متناسب با اقدامات این نهاد باشد

منبع
فارس
بروزرسانی
سخنگوی جدید سپاه: باید برد عملیات رسانه‌‎ای سپاه متناسب با اقدامات این نهاد باشد

فارس/ سخنگو و معاون روابط عمومی سپاه پاسداران گفت: امروز کار روابط عمومی سپاه در مقابل یک آرایش صف‌آرایی شده و فشرده رسانه‌های جهانی در جنگ روایت‌ها معنا دارد و باید تلاش کنیم برد عملیات رسانه‌ای ما متناسب با سپاه مقتدر مردمی امروز باشد.

سردار علی‌محمد نائینی سخنگو و معاون روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه، سوم مرداد) در آیین معارفه خود ضمن تشکر از اقدامات سردار رمضان شریف برای تبیین اقدامات سپاه در عرصه رسانه گفت: مجاهدت‌های متنوع و پر شمول سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همه سطوح نیاز به یک نظام و ساختار حرفه‌ای به روز و مقتدر اطلاع رسانی دارد. لذا همه باید برای ارتقاء این جایگاه کمک کنیم.
وی افزود: روابط عمومی سپاه باید هویت ساز بوده و ساختار و راهبرد قدرت سازی از ظرفیت‌های سپاه داشته باشد. موفقیت روابط عمومی سپاه در تعامل و هم افزایی با فرماندهان محترم سپاه و جامعه رسانه‌ای کشور است.
سخنگو و معاون روابط عمومی کل سپاه پاسداران ضمن تاکید بر لزوم همکاری همه بخش‌های سپاه در راستای پیشرفت اطلاع رسانی تاکید کرد: کمک قرارگاه رسانه برای من بسیار حائز اهمیت است. قطعاً معاونت فرهنگی سپاه، دانشگاه جامع امام حسین و معاونت‌های تبلیغات سیاسی حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه و سایر عزیزان باید به بنده در این مسئولیت کمک کنند. 
وی افزود: امروز کار روابط عمومی سپاه در مقابل یک آرایش صف‌آرایی شده و فشرده رسانه‌های جهانی در جنگ روایت‌ها معنا دارد و باید تلاش کنیم برد عملیات رسانه‌ای ما متناسب با سپاه مقتدر مردمی امروز باشد.

سردار نایینی با اشاره به اینکه امروز سپاه مقتدر مردمی در همه عرصه‌ها و سطوح ملی، منطقه‌ای و جهانی یک مولفه جدی در معادلات قدرت است، خاطر نشان کرد: در تصویرسازی مطلوب و مقابله با تحریف مشکلات اساسی داریم و باید تلاش شود تا عملیات رسانه‌ای سپاه با حجم مجاهدت‌های مختلف سپاه تناسب پیدا کند. 
به گفته وی،‌ امروز تصویری که از سپاه پاسداران در رسانه‌های غربی ساخته می‌شود با واقعیت سپاه پاسداران در اتاق‌های فکر آمریکایی متفاوت است. 
وی ادامه داد: رسانه هم طیف متنوعی از ابزارهای انتقال پیام است. البته رسانه فقط منحصر به رسانه نیست بلکه فیلم، کتاب، نشریه،فضای مجازی و ده‌ها ابزار دیگر جزو رسانه هستند که هر کدام از این ابزار کارکرد و مخاطب خود را دارند و باید هدف گذاری و تولید محتوا و محصولات متنوع داشت.
سخنگو و معاون روابط عمومی کل سپاه پاسداران تاکید کرد: امروز جامعه رسانه‌ای ما در مرکز یک میدان جنگ واقعی و جاری قرار دارد که در این جنگ دشمن همه ابزارهای خود را به میدان آورده است.
سردار نائینی با بیان اینکه وظیفه رسانه تصویرسازی است تاکید کرد: بسیاری با تصویر ساخته شده و نه واقعیت‌ها سر کار دارند. نحوه مواجهه ما با تصویرهایی که رسانه‌ها ورای واقعیت‌ها از سپاه می‌سازند بسیار اهمیت دارد. 
وی افزود: نگاه مخاطب خارجی و حوزه بین الملل در نظام اطلاع رسانی سپاه بسیار اهمیت دارد. سامانه نگرش‌سنجی اجتماعی، توصیف تصویر بیرونی از سپاه، تعریف تصویر مطلوب و سنجش منظم منزلت سپاه مسئله مهمی است.
سردار نائینی با اشاره به لزوم تاکید بر انجام اقدامات نوآورانه در روابط عمومی سپاه پاسداران در دوره جدید تصریح کرد: ان‌شاءالله در روابط عمومی امکان کارهای تحولی و ایده‌های نوآورانه و ارتقاء تراز عملیات رسانه‌ای متناسب با مجاهدت‌های گسترده و متنوع سپاه با حمایت موثر همه عزیزان فراهم شود.
وی افزود: فرمانده محترم امروز سپاه در حوزه رسانه و افکار عمومی صاحب نظر است و زبان گویا و رسای سپاه پاسداران هستند. ایشان با راهبردهای رسانه‌ای دشمن آشنا هستند و دانشی‌ترین فرد سپاه سردار سلامی است. 
سخنگو و معاون روابط عمومی کل سپاه پاسداران در پایان تاکید کرد: آنچه می‌تواند برای بنده انگیزه و امید تولید کند منشأ توفیق و سربلندی در کار جدید باشد. تداوم این اعتماد و حمایت دو عزیز بزرگوار سردار سلامی و حجت الاسلام حاجی‌صادقی و پس از آن‌ها فرماندهان نیروهای سپاه و بخش‌های مختلف سپاه است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره