نماد آخرین خبر

به جای هَمِستِر از ایده‌هات پول در بیار / آموزش کسب درآمد از ایده‌های نو

منبع
بازار
بروزرسانی
به جای هَمِستِر از ایده‌هات پول در بیار / آموزش کسب درآمد از ایده‌های نو

بازار/ اگه کسی بخواد کاری رو انجام بده راهشو پیدا میکنه ، اگر هم نخواد بَهونه‌شو !
این درمورد آدم‌هایی صدق میکنه که برای پیشرفت و رشد به جای اقدام کردن ، نشستن روی صفحه گوشی میزنن ، در صورتی که آدم‌هایی هم هستن که حتی از توی زندان ایده کارآفرینی دارن !
بله، درست متوجه شدین ، از داخل زندان !
بابک بختیاری موسس آیس‌پَک نه آدم سرشناسی بود و نه پدر پولداری داشت . حتی هیچ پارتی هم نداشت که از او حمایت کنه. تنها چیزی که داشت انگیزه ، ایده‌پردازی و پشتکار بود !
>>> اگر شما هم میخواید جز دسته بهانه‌گیرها نباشید و به دنبال راهی برای کارآفرینی هستید ، عدد 5 را به 10009880 پیامک کنید تا مشاوران ما به صورت تخصصی و رایگان شما را راهنمایی کنند <<<
او بعد از اینکه بخاطر بدهی از زندان آزاد شد شکست رو نپذیرفت و این بار ایده‌ای که از بچگی توی ذهنش شکل گرفته بود رو عملی کرد و توانست ظرف 6 ماه 120 شعبه برای فروش آیس پک افتتاح کنه !


بابک بختیاری معتقد است : هر موفقیتی از دل سختی‌ها بیرون می‌آید.
 ولی با توجه به شرایط اقتصادی امروز و گرانی‌ها باید هزینه سعی و خطا را به حداقل رساند و مطمئن‌تر از قبل عمل کرد.
>>> اگر شما هم دنبال ایده‌های بکر و جدید هستید و یا دنبال عملی کردن آن‌ها ، همین حالا عدد 5 رو به 10009880 پیامک کنید تا با دریافت مشاوره رایگان از متخصصان این حوزه ایده‌هاتون رو عملی و کسب و کار خودتون را راه اندازی کنید <<<
یکی از بهترین روش‌هایی که شما می‌توانید ایده‌های نابی برای پول درآوردن پیدا کنید شرکت در دوره‌های تخصصی " مدیریت حرفه‌ای کسب و کار MBA " است.
این دوره می‌تواند برای شما فرصت‌های منحصر به فردی را فراهم کند تا به کمک تجربیات چندین ساله اساتید و منتورهای کسب و کار ایده‌های بکر و نوآورانه‌ای برای راه اندازی کسب و کار خود به دست آورید یا ایده‌های موجود در ذهنتان را پیاده‌سازی کنید. همچنین شبکه‌سازی با مدیران و کارآفرینان مطرح کشور بستر مناسبی برای گسترش کسب و کارتان فراهم می‌کند.
>>> پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا عدد 5 رو به 10009880 پیامک کنید تا از تخفیف 45 درصدی جشنواره تابستانه بهره‌مند شوید <<<
مهارت‌هایی که در این دوره یاد می‌گیرید شامل : 
- ایده‌پردازی و کار با ایده‌ها
- فکر کردن با دید استراتژیک و برنامه‌ریزی درست
- اصول بازاریابی و ساختن برند شخصی
- مهارت‌های حرفه‌ای در فروش
- مدیریت ارتباط با مشتریان
- تحلیل رفتارها برای مدیران
- آشنایی با قوانین کار و تأمین اجتماعی
- و...
. کلاس‌های ما به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود پس امکان ثبت‌نام برای متقاضیان سراسر کشور وجود دارد.
. شرایط پرداخت اقساط ، مشارکت نوشتاری ، صوتی و تصویری ، دسترسی به فایل‌های ضبط شده کلاس و ارائه گواهینامه معتبر جهت مهاجرت و ارتقای شغلی از دیگر مزایای این دوره آموزشی است.
پیشنهاد ویژه: از امروز تا 31 مرداد 1403 به مناسبت جشنواره تابستانه ، دوره آنلاین "مدیریت کسب‌وکار
MBA" 13 میلیون تومان تخفیف دارد ، پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا عدد 5 رو به 10009880 پیامک کنید تا رزرو شما قطعی شود.



 
 

 

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر