نماد آخرین خبر

امیر صباحی‌فرد: وضعیت استراتژیکی خوبی در منطقه داریم

منبع
فارس
بروزرسانی
امیر صباحی‌فرد: وضعیت استراتژیکی خوبی در منطقه داریم

فارس/ فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تأکید بر لزوم توجه به آموزش هدف‌مند و نیاز محور، گفت: امروز با داشتن تجهیزات بومی به‌روز در وضعیت استراتژیکی خوبی در سطح منطقه قرار داریم.

با حضور امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، آئین اختتامیه دوره تخصصی دانشجویان جدیدالورود یگان فاشا (فناوری اطلاعات شناسایی الکترونیک) برگزار شد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه قدرت مجموعه پدافند در گرو تجهیزات به‌روز و نیروی انسانی باذکاوت و متخصص است، اظهار داشت: نقش نیروی انسانی متخصص در کارآمدی بهره‌وری سازمانی بسیار مهم و قابل‌توجه است.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تأکید بر لزوم توجه به آموزش هدف‌مند و نیاز محور گفت: نیروی انسانی متخصص مهم‌ترین ابزار موفقیت و برتری است.
وی نیروی انسانی را یکی از عوامل برتر ساز در دوران دفاع مقدس و برهه کنونی دانست و خاطرنشان کرد: امروز با داشتن تجهیزات بومی به‌روز که ماحصل دستاورد و توانمندی فرزندان این مرز و بوم است در وضعیت استراتژیکی خوبی در سطح منطقه قرار داریم.

 امیر سرتیپ صباحی فرد با بیان اینکه پیشرفت علمی در تمامی حوزه‌ها بخش بزرگی از موفقیت و شکست یک مجموعه را شکل می‌دهد، تصریح کرد: در راستای دستیابی به برتری علمی می‌بایست از تمامی بسترها و ظرفیت‌ها استفاده کرد.
در خاتمه این آئین توسط فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش از نفرات برتر دوره تجلیل شد.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر