نماد آخرین خبر

عضو حزب موتلفه: پزشکیان مدیون هیچکس نیست

منبع
فارس
بروزرسانی
عضو حزب موتلفه: پزشکیان مدیون هیچکس نیست

فارس/ عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: پزشکیان مدیون هیچکس نباید باشد و نیست همانطورکه وی به کررات در مناظره ها و سخنرانی های خود این مساله را بیان کرده است.

احمد علی مقدم، عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در رابطه با رئیس جمهور منتخب، مسعود پزشکیان، اظهار کرد: حماسه سازی تاریخی ملت با بصیرت ایران اسلامی در انتخابات ریاست جمهوری بالاخص در مرحله دوم که با حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای رقم خورد، بزرگترین پیروزی کشور ما است. وی با تشکر از ملت فهیم و همیشه در صحنه جمهوری اسلامی ایران، افزود: برنده اصلی این انتخابات، مردم شریف ایران و نظام جمهوری اسلامی است و حضور کم نظیر اقشار و جناح های مختلف سیاسی در عرصه انتخابات، حاصل اعتقاد و اعتماد ملت ایران به نظام مقددس جمهوری و ارادت خالصانه آنان به ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای است.
دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمان گفت: حضور گسترده و با شور و شعور مردم، سرمایه ارزشمندی برای خدمتگزاری به ملت غیور و سرافراز ایران اسلامی است لذا این فضای مطلوب سیاسی کشور عمدتا به برکت تدابیر حکیمانه رهبرعظیم الشان انقلاب و همبستگی و رزمایش اتحاد ملی است. مقدم ضمن عرض تبریک این موفقیت بزرگ به ملت شریف و رئیس جمهور منتخب، عنوان کرد: آرزوی موفقیت برای رئیس جمهور منتخب که توفیق خدمتگزاری به ملت و کشور را پیدا کرده اند، دارم و امیدواریم وی بحول الهی و با کمک همه اقشار و جناح‌های دلسوز نظام که بزرگترین سرمایه کشور است، در بهبود و سامان دهی مشکلات موجود، پیشرفت همه جانبه کشور و روابط بین المللی موفق شود.
وی بیان کرد: رئیس جمهور منتخب، موفقیت خود را از کمک و هدایت الهی بداند و در همه عرصه های خدمت از خدای متعال کمک بخواهد همچنین ایران؛ سرزمین همه 85 میلیون نفر مردم آن است لذا درخواست ما از رئیس جمهور منتخب این است که رئیس جمهور همه مردم ایران باشد کمااینکه خود وی نیز همین مطلب را اظهار کرده است. مقدم تصریح کرد: رئیس جمهور منتخب بداند که این پیروزی را مدیون مردم و مقام معظم رهبری، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای است بنابراین هیچ شخص، جناح، حزب و تشکلی نمی تواند چنین ادعائی را داشته باشه که پیروزی پزشکیان حاصل زحمات آنها است و وی به آنها مدیون است بنابراین پزشکیان مدیون هیچکس نباید باشد و نیست همانطورکه وی به کررات در مناظره ها و سخنرانی های خود این مساله را بیان کرده است.
این فعال سیاسی ابراز کرد: امیدواریم رئیس جمهور منتخب در جهت پیاده سازی اهداف گام دوم انقلاب، اجرای سیاست‌های کلی ابلاغی از طرف مقام معظم رهبری، اجرای قانون برنامه هفتم توسعه و همچنین تلاش در جهت تحقق چشم انداز و شعارسال، جهش تولید با مشارکت مردم و مبارزه جدی با فساد در هر سطح و طبقه ای تلاش مضاعفی انجام دهد.
وی تشریح کرد: با توجه به اینکه دشمنان ایران اسلامی مرتبا یاس پراکنی می کنند و درصدد از بین بردن امید در مردم هستند لذا پزشکیان باید بطریقی عمل کند که امید به زندگی در مردم روز به روز بیشتر شود چون براساس فرمایش مقام معظم رهبری، امید پیشران حرکت مردم در جامعه است.
مقدم گفت: آنچه که از سخنان رئیس جمهور منتخب استنباط می‌شود این است که ظاهرا برای واگذاری مسئولیت‌ها از جهات مختلف فشارهایی به وی وارد می‌شود بنابراین از وی میخواهیم که شفاف سازی را از همین جا شروع کند بطوریکه هرگونه سهم خواهی و فشار از طرف هر جناح، تشکل و حزبی را بطور شفاف به مردم اعلام کند. 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر