نماد آخرین خبر

کاظمی‌قمی: شهادت هنیه خون بهایی برای آزادی قدس است

منبع
ايرنا
بروزرسانی

ایرنا/ نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان گفت: بی‌تردید خون شهید هنیه باعث روان شدن مقاومت برای آزادی بیت‌المقدس خواهد بود و این نوید پیروزی برکت خون این شهید است.

حسن کاظمی قمی صبح امروز پنجشنبه ۱۱ مرداد در مراسم تشییع پیکر شهید «اسماعیل هنیه» در دانشگاه تهران گفت: رژیم صهیونیستی به خیل شهدای قدس، شهیدی دیگر از تبار ابراهیم و اسماعیل غاصب شهید اسماعیل هنیه اضافه کرد و راه قدس برای آزادی هموارتر شد.
وی افزود: بی‌تردید خون شهید هنیه باعث روان شدن مقاومت برای آزادی بیت‌المقدس خواهد بود و این نوید پیروزی برکت خون این شهید است.
نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان بیان کرد: اینکه انتقام سختی گرفته خواهد شد بی‌تردید این انتقام را مجاهدین اسلام از رژیم اشغالگر قدس خواهند گرفت.
کاظمی‌قمی ادامه داد: اینکه ما شهیدی از تبار ابراهیم را در راه آزادی بیت‌المقدس تقدیم کردیم اما این خون بهایی برای آزادی قدس و نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی است
وی عنوان کرد: ما به یقین سخنی که رهبری بیان فرمودند که ما شاهد فروپاشی تدریجی این رژیم پوشالی هستیم را به عینه می‌بینیم.
نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان افزود: اینگونه اقدامات تروریستی و جنایتکارانه‌ای که رژیم صهیونیستی انجام می‌دهد بر اراده مردم فلسطین، غزه و ملت‌های مقاومت برای مقابله با جبهه استکبار صهیونیست خواهد افزود و ما مطمئنیم که راه شهید هینه تقویت خواهد شد و ادامه خواهد یافت.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز چهارشنبه در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و یکی از محافظان وی در اثر اصابت قرار گرفتن محل اقامت آنان در تهران به شهادت رسیدند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر