نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

نماینده حماس: رژیم صهیونیستی گمان می‌کند که با ترور هنیه می‌تواند مسیر ما را منحرف سازد

منبع
ايرنا
بروزرسانی
نماینده حماس: رژیم صهیونیستی گمان می‌کند که با ترور هنیه می‌تواند مسیر ما را منحرف سازد

ایرنا/ نماینده حماس گفت: رژیم صهیونیستی گمان برد که با ترور هنیه می‌تواند مسیر ما را منحرف سازد یا اراده ما را ضعیف‌تر کند و یا همت‌های ما را کاهش دهد در حالی که او متوهم است، همه جهانیان باید بکوشند که این غده سرطانی را از ریشه برکنند.

"خلیل الحیه" صبح امروز پنجشنبه ۱۱ مرداد در مراسم تشییع پیکر شهید «اسماعیل هنیه» در دانشگاه تهران گفت: مومنان کسانی هستند که بر عهد خود با خدای خود صادق بودند. برخی از آنان رفتند و برخی دیگر همچنان در انتظارند و هرگز تغییری در اراده خود نخواهند داد.
وی افزود: برادران مسلمان، برادران جمهوری اسلامی ایران، فرزندان امت اسلامی همه آزادگان جهان؛ امروز ما رهبر حرکت خود و رهبر جنبش حماس و مقاومت فلسطین را وداع می‌گویم، ایشان در قلب میدان و در جریان نبرد طوفان الاقصی آن نبرد را علیه اشغالگران صهیونیست رهبری کرد.

نماینده حماس عنوان کرد: ما امروز رهبرمان اسماعیل هنیه را وداع می‌گوییم، کسی که رژیم صهیونیستی گمان برد که با ترور او می‌تواند مسیر ما را منحرف سازد یا اراده ما را ضعیف‌تر کند و یا همت‌های ما را کاهش دهد در حالی که او متوهم است.
الحیه ادامه داد: رژیم صهیونیستی با ارتکاب این جنایت جدید به همه جهانیان ثابت کرد که این رژیم مظهر شَر و ناآرامی در منطقه است و همه جهان باید بکوشند تا این غده سرطانی را از ریشه برکند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر