نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

مجلس فردا جلسه علنی ندارد؛ نمایندگان منتظر فهرست وزرای پیشنهادی هستند

منبع
ايرنا
بروزرسانی
مجلس فردا جلسه علنی ندارد؛ نمایندگان منتظر فهرست وزرای پیشنهادی هستند

ایرنا/ سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی از عدم برگزاری نشست فردای مجلس خبر داد و گفت: نمایندگان دوره دوازدهم مجلس منتظر اعلام اسامی وزرای پیشنهادی و لوایح جدید دولت هستند.

علیرضا سلیمی درباره عدم برگزاری نشست فردا( سه شنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس موظف به بررسی طرح های نمایندگان و لوایح دولت است. اما از آنجا که دولت چهاردهم هنوز شکل نگرفته تا لوایح از سوی دولت به مجلس ارائه شود، مجلس نمی‌تواند وقت خود را فقط منوط به بررسی طرح ها کند.
وی افزود: مجلس منتظر است تا دولت اسامی وزرای پیشنهادی را هر چه زودتر به هیات رئیسه معرفی کند تا پس از رای اعتماد، وزرا و مسئولان مرتبط آنها بتوانند نسبت به تدوین لوایح قانونی و ارائه آن به مجلس جهت بررسی اقدام کنند.
سخنگوی هیات رئیسه مجلس خاطرنشان کرد: در مجلس و دولت جدید، طرح ها و لوایح قبلی اعتبار خود را از دست می دهند و ضروری است نمایندگان یا اعضای دولت نسبت به تدوین و ارائه طرح ها و لوایح جدید به مجلس اقدام کنند.
سلیمی ابراز امیدواری کرد که رئیس جمهور در جلسه چهارشنبه( ۱۷ مردادماه) فهرست وزرای پیشنهادی خود را به هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی ارائه دهد.
 
  
  
 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar