نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

باقری در گفتگو با همتای بحرینی‌اش: ایران اقدام متقابل علیه رژیم صهیونیستی را حق خود می‌داند

منبع
ايسنا
بروزرسانی
باقری در گفتگو با همتای بحرینی‌اش: ایران اقدام متقابل علیه رژیم صهیونیستی را حق خود می‌داند

ایسنا/ سرپرست وزارت خارجه ایران در رایزنی تلفنی با همتای بحرینی خود گفت که «سکوت در برابر اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی به نوعی پاداش دادن به آن‌ها تلقی می‌شود؛ بنابراین جمهوری اسلامی ایران بر اساس قواعد و رویه‌های بین‌المللی انجام اقدام متقابل را حق خود می‌داند».

«عبداللطیف بن راشد الزیانی‌» وزیر امور خارجه بحرین در تماس تلفنی با «علی باقری» سرپرست وزارت امور خارجه گفت‌وگو کرد.
سرپرست وزارت امور خارجه ایران ضمن اشاره به تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی و جنایات علیه کودکان، زنان و تمامی مردم بی‌گناه غزه، بر ضرورت توقف رفتار شرورانه این رژیم در گسترش شعاع جنگ به پایتخت لبنان، یمن و به‌ویژه جنایت و گستاخی این رژیم در به شهادت رساندن «اسماعیل هنیه» در خاک جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.
سرپرست دستگاه دیپلماسی هرگونه سکوت در برابر گسترش شرارت‌های رژیم صهیونیستی را به ضرر ثبات منطقه دانست و افزود: سکوت در برابر اقدامات اخیر این رژیم، به نوعی پاداش دادن به آن‌ها تلقی می‌شود. بنابراین جمهوری اسلامی ایران بر اساس قواعد و رویه‌های بین‌المللی انجام اقدام متقابل را حق خود می‌داند.
عبداللطیف بن راشد الزیانی، وزیر خارجه بحرین نیز در این تماس با تاکید بر موضع پادشاهی بحرین بر ضرورت آتش بس فوری در نوار غزه، حمایت از غیرنظامیان و تسهیل در ارسال کمک های بشردوستانه به مردم غیرنظامی را خواستار شد. 


به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar