نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

ابوترابی‌فرد: نقد به دولت را با ادبیاتی سازنده مطرح کنید

منبع
ايسنا
بروزرسانی
ابوترابی‌فرد: نقد به دولت را با ادبیاتی سازنده مطرح کنید

ایسنا/ امام جمعه موقت تهران گفت: جریانات سیاسی، صاحبنظران و اصحاب رسانه با احترام به نگاه رئیس جمهور محترم در تشکیل دولت وفاق ملی با پرهیز از هر سخن مخرب نقد منصفانه‌ی خویش را با ادبیاتی سازنده مطرح نمایند و دولت را در انجام شایسته رسالت سنگینی که بر عهده دارد یاری کنند.

حجت الاسلام سیدمحمد حسن ابوترابی‌فرد در خطبه های این هفته نماز جمعه تهران با بیان اینکه صهیونیست‌ها بارها در رویارویی با طرح‌های راهبردی هوشمندانه و پیچیده جمهوری اسلامی شکست خورده‌اند و نقشه‌هایشان برای تغییر معادلات منطقه ناکام مانده است، گفت: ایران در تاریخ نشان داده است با تحمیل شرایط امنیتی سخت به تل‌آویو هیچ تحرک ایذایی آنها را بی پاسخ نگذاشته است.

وی خاطرنشان کرد: وعده مجازات سخت از زبان رهبر معظم انقلاب یادآور وعده صادقی است که چند ماه پیش صهیونیست‌ها را به التماس وادار کرد تا با وساطت کشورهایی این پیام را به تهران منتقل کنند که انتقام ایران سخت نباشد.

ابوترابی فرد در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با اشاره به درخشش ورزشکاران ایرانی در المپیک پاریس گفت: کاروان ایرانی با حضور ۴۰ ورزشکار و کسب ۱۲ مدال در جایگاه نخست کشورها از جهت نسبت تعداد مدال به تعداد ورزشکار را کسب کرد و همچنین مدال آوران کشور در جهان اسلام از حوزه جنوب غربی آسیا و شمال آفریقا درخشیدند و ایران بالاتر از کشورهایی مانند آرژانتین، سوئیس، بلژیک، ترکیه و پرتغال قرار گرفت.
وی افزود: مدال‌های رنگارنگ ایران در این مسابقات دستاورد برنامه‌ریزی و مدیریت فدراسیون‌های کشتی و تکواندو و مربیان آنها و کمیته‌های المپیک بوده است و البته ورزشکاران بلند پرواز ایران در رشته‌های مختلف نیز در این راستا تلاش کردند تا به جایگاهی فاخر دست یابیم و منزلت ایران برای دستیابی به مدال بالاتر به نمایش گذاشته شود.
امام جمعه موقت تهران به درخشش بانوان ورزشکار ایرانی و راهیابی نخستین بانوی میهن به فینال این رقابت‌ها که برگ زرینی به دفتر افتخارات دختران این سرزمین افزود، اشاره کرد و گفت: پیوند جوانان پرانگیزه ایرانی با ارزش‌های والای اسلامی و ایرانی در معرض نگاه جهانیان قرار گرفت و نمادی از توانایی‌ها در حوزه‌های ورزشی و اعتقادی و اخلاقی در برابر دنیایی که با این ارزش‌ها فاصله دارند، به نمایش در آمد.

وی با اشاره به جایگاه ویژه ورزش قهرمانی در خلق امید و نشاط، افزایش سرمایه اجتماعی، تحکیم همبستگی ملی و ارتقاء جایگاه ایران در جامعه جهانی گفت: از دولت چهاردهم و شخص رئیس جمهور انتظار می‌رود با سرمایه‌گذاری و حمایت و پشتیبانی لازم از تمام ظرفیت کشور برای قرار گرفتن ایران در جایگاه یکی از ۱۰ کشور نخست المپیک ۲۰۲۸ استفاده کند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره