نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

باگ حفاظتی پایگاه مرکزی رژیم صهیونیستی

منبع
فارس
بروزرسانی
باگ حفاظتی پایگاه مرکزی رژیم صهیونیستی

فارس/در بحبوحه احتمال حملات سهمگین ایران و حزب‌الله به رژیم صهیونیستی، رادیو ارتش این رژیم، نسبت به توان پایین پایگاه‌های نظامی اسرائیل هشدار داده است.

این رادیو اذعان کرده است که پایگاه بزرگ اسرائیل در مرکز سرزمین‌های اشغالی با وجود گذشت ماه‌ها از شروع جنگ غزه، همچنان از هیچ سپر دفاعی در مقابل موشک‌های بالستیک برخوردار نیست. این پایگاه برای عملیات نیروهای اشغالگر در طول جنگ غزه و درگیری‌های مداوم در جبهه‌های شمالی، ایجاد شده بوده است و در حال حاضر صدها سرباز و فرمانده نظامی در آن مستقر شده‌اند.

توان دفاعی پایگاه مرکزی اسرائیل تا آن اندازه پایین است که نیروهای اسرائیلی حاضر در این پایگاه، مجبورند به هنگام حملات، روی زمین دراز بکشند و یا برای کاهش اثرات موشک به ساختمان‌ها پناه ببرند. پیش‌ازاین، فرماندهان این پایگاه در ماه آوریل (فروردین‌ماه) از بیم حملات ایران، خواستار دریافت زیرساخت‌های حفاظتی شده بودند؛ اما همچنان این امکانات به دستشان نرسیده است.
 
 به اذعان رادیو ارتش اسرائیل، علاوه بر پایگاه مرکزی اسرائیل، سربازان پایگاه‌های مجاور نیز از نبود امکانات حفاظتی شکایت داشته‌اند.پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی در حالی فاقد سپرهای دفاعی مناسب برای مقابله با موشک‌های بالستیک هستند که ایران، حزب‌الله لبنان و یمن، هر سه، تصریح کرده‌اند که اسرائیل پاسخ جنایت‌های خود در ترور شهید هنیه و شهید فؤاد شکر را دریافت خواهد کرد.

پیش‌بینی می‌شود محور مقاومت در آینده، حملات گسترده‌ای را از چندین منطقه به رژیم صهیونیستی وارد کند.ایران در فروردین‌ماه سال جاری با حمله پهپادی و موشکی خود به زیرساخت‌های نظامی اسرائیل، بار دیگر توان نظامی خود را به رخ رژیم صهیونیستی کشید. از سوی دیگر، حزب‌الله لبنان نیز بارها با پرتاب موشک به سرزمین‌های اشغالی، «آهنین بودن» سپر دفاعی اسرائیل را به سخره گرفته و عمق سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داده است.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar