نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

گزارش زرآبادی به پزشکیان درخصوص انتصابات دقیقه نودی

منبع
خبرآنلاين
بروزرسانی
گزارش زرآبادی به پزشکیان درخصوص انتصابات دقیقه نودی

خبرآنلاین/ سخنگوی ستاد انتخاباتی پزشکیان در زمان انتخابات ریاست جمهوری، نوشت: در دیدار امروز با دکتر پزشکیان، علاوه بر ارائه گزارشی از سازوکار دریافت گزارشات مردمی مربوط به تخلفات عزل و نصب مدیران در دوره انتقال دولت، دو پیشنهاد به ایشان ارائه دادم

سیده حمیده زرآبادی، سخنگوی ستاد انتخاباتی پزشکیان در زمان انتخابات ریاست جمهوری، با انتشار یادداشتی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: 

‏در دیدار امروز با دکتر پزشکیان، علاوه بر ارائه گزارشی از سازوکار دریافت گزارشات مردمی مربوط به تخلفات عزل و نصب مدیران در دوره انتقال دولت، دو پیشنهاد به ایشان ارائه دادم:

۱. پس از اخذ رأی اعتماد وزرا از مجلس با توجه به شاخص‌های تعریف‌شده برای انتخاب وزرا، ظرفیت‌های موجود و اولویت‌سنجی نیازهای مردم، هر وزارت‌خانه برنامه‌ کوتاه‌مدت ۴ماهه‌ای ارائه دهد و از مردم بخواهیم تا برای تحقق این برنامه مشارکت و نظارت داشته باشند.

‏۲. در راستای گفتمان و شاخص‌های مدّنظر دولت چهاردهم و ابلاغ آن به وزارت‌خانه‌ها، منشوری برای بهره‌گیری از سرمایه انسانی تنظیم و ابلاغ شود تا در سطوح مختلف مدیریتی بدنه دولت از ظرفیت نیروهای متخصص، کارآزموده و باورمند به آن گفتمان استفاده شود.


 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

اخبار بیشتر درباره

اخبار بیشتر درباره