نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

نظر عباس عبدی درباره اسکندر مومنی وزیر پیشنهادی کشور

منبع
هم ميهن
بروزرسانی
نظر عباس عبدی درباره اسکندر مومنی وزیر پیشنهادی کشور

هم میهن/ عباس عبدی درباره اسکندر مومنی، وزیر پیشنهادی کشور گفت: نقطه مثبت وزیر پیشنهادی کشور عدم‌علاقه او به پذیرش این سمت بود، آن هم در جامعه‌ای که همه دنبال پست و مقام هستند. نظر به محدودیت‌هایی که وجود داشت، وقتی انسان گزینه بعدی را می‌بیند، حاضر به پذیرش می‌شود.

عبدی اظهار داشت: کارنامه او مثبت است و در سمت قبلی موفق به کاهش ۵۰ درصدی تلفات جاده‌ای ‌شده است. اما مشکل پیش آمده این است که از ابتدا در لیست نبوده وگرنه با توجه به شناخت من از کارگروه و شورای راهبردی هم بالا می‌آمد.

وی افزود: «بنده ایشان را دقیق نمی‌شناختم در این دو روز قدری پیگیری کردم. نقطه مثبت او عدم علاقه‌اش به پذیرش این سمت بوده و در جامعه ما که اغلب دنبال پست و مقام هستند ویژگی مثبت است اما این عدم علاقه او از همان زاویه ‎ای است که منتقدان او را نقد کرده‎ اند، یعنی اینکه او معتقد بوده که وزیر کشور ترجیحا غیرنظامی باشد. به هر حال ایشان آدم موفقی است، اگر یک سوم موفقیتی که تا الان در پست‎های مختلف داشته در وزارت کشور هم به دست آورد کلاهمان را باید به هوا بیندازیم. مگر آن قبلی‎ها که نظامی نبودند مثلا در سال ۹۸ چه کار کردند؟.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar