نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

رسایی: آیا وزیر خاصی با توصیه رهبری معرفی شده است؟

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی

صدا و سیما/ نماینده تهران به اظهارات معاون پارلمانی دولت واکنش نشان داد و گفت: آیا وزیر خاصی با توصیه رهبری معرفی شده است؟

به گزارش خبرآنلاین، حمید رسایی، نماینده تهران، در تذکری در جریان بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی دفاع، با اشاره به اظهارات معاون پارلمانی رئیس جمهوری گفت: آقای رئیس، با توجه به مراجعه همکارانم، معاون پارلمانی رئیس جمهوری مطلبی نوشته و مدعی شده است که وزرا با مشورت و تایید رهبری آمدند و می‌گویند در جهت مخالفت صحبت نکنیم.
وی با طرح این پرسش گفت: آیا وزیر خاصی از با توصیه رهبری معرفی شده است؟ ایشان شاخصه ۱۲ گانه‌ای را مطرح کردند که گزینه ها بر اساس آن انتخاب شود و به مجلس هم گفتند با در نظر گرفتن این شاخصه ها به کابینه رأی بدهند. 
این نماینده تهران گفت: تشخیص اینکه آیا وزرا این مصادیق را دارند و انتخاب شود با رئیس جمهوری است و سپس رأی جمعی ما است. ما دنبال بهانه هستیم که به همه رأی بدهیم.
وی گفت: نیاز به حجت شرعی داریم و این موضوع در دوره های گذشته هم مطرح می شد. در دولت دوم آقای روحانی هم این مسئله مطرح می شد که دفتر رهبری اطلاعیه داد و تکذیب کرد. 
رسایی افزود: ما شنیده‌ایم، روسای جمهور گزینه های خود را مطرح می کنند و اگر ایشان مخالفت یا نکاتی داشتند مطرح می کنند. 
محمد باقر قالیباف نیز در پاسخ به رسایی گفت: حرف دقیقی زدید و من آن را تایید می کنم، دیگر نگویی قالیباف همیشه با من مخالف است. 

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر