نماد آخرین خبر
  1. برگزیده
سیاسی

ظهوریان: ناشناس‌ترین وزیر معرفی شده «اتابک» است

منبع
صدا و سيما
بروزرسانی

صدا و سیما/ نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: آقای اتابک با وزارتخانه آشنا نیست و شاید چندین سال طول بکشد تا اوضاع را بتوانند به دست بگیرند. ایشان یک مدیر سطح بنگاه خوبی هستند.

به گزارش ایسنا، سید میثم ظهوریان نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی در جریان جلسه علنی امروز مجلس در مخالفت با وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت گفت: در بین وزرایی که برنامه ارائه دادند ضعیف‌ترین برنامه برای آقای اتابک است. برنامه‌های ایشان فاقد هرگونه اولویت است. حمایت از بنگاه‌های کوچک متوسط و بزرگ مقیاس در برنامه‌های ایشان است. ایجاد واحدهای جدید و دیگر واحدها در برنامه‌های ایشان هستند اما منابع محدود هستند ‌ و باید اولویت داشت. این موضوع ما را یاد وزیر سمتی می‌اندازد که چندین همت از بانک مرکزی گرفت تا به خودروسازان کمک کند. از وزرا انتظار داریم لایحه میانی‌تر و عملیاتی‌تر معرفی کنند. 
وی ادامه داد: آقای اتابک درکی از سیاست صنعتی ندارد. ایشان یک بنگاه داره خوب است. ایشان گفتند من با بنگاه‌داری دولت در بازار خودرو مخالفم و در نهایت یک نظر واحد ارائه ندادند. بهتر است تا نظرات ایشان شفاف‌تر باشد.
ظهوریان در پایان تاکید کرد: آقای اتابک با وزارتخانه آشنا نیست و شاید چندین سال طول بکشد تا اوضاع را بتوانند به دست بگیرند. ایشان یک مدیر سطح بنگاه خوبی هستند.

به پیج اینستاگرامی «آخرین خبر» بپیوندید
instagram.com/akharinkhabar

پس از این بخوانید

پس از این بخوانید

دانلود اپلیکیشن آخرین خبر